Er det teit?

Pallar

Elsker forumet
Jeg og sambo har felles økonomi. Dvs vi lever av hans penger frem til lønna mi kommer, så lever vi av mine frem til hans kommer. Det er ca 15 dager mellom lønningene, så det fungerer ganske bra [:)]
Nå vet jeg at sambo er blakk, å jeg vet at han ikke har kjøpt julegave til meg. I fjor hadde han spurt mamman sin om litt penger sånn at han fikk råd til julegave til meg. Dette vil jeg IKKE at han skal gjøre i år. Så jeg tenkte at jeg kunne sende med han kortet mitt, å be han kjøpe noe til meg [8D] hehe, er det teit??

nei det syns jeg ikke[;)]
men det kan hende HAN syns det[:)]

ORIGINAL: ¤Woolfmother¤

nei det syns jeg ikke[;)]
men det kan hende HAN syns det[:)]

hehe, men jeg driver jo bare med forebyggende arbeid, sånn at han ikke skal krype på kne til mora si etter penger [X(]

Vi har også felles økonomi, så felles at vi kan gå inn på kontoen til den andre for å overføre penger til vår egen. Funker veldig bra, når lønningene kommer med ca 15 dagers mellomrom.
Jeg måtte overføre fra hans konto til min for å betale julegaven hans [8D] Så nei, jeg syns ikke det er teit [:)]

Synes ikke det var teit jeg, han synes sikkert det, men om det er dine eller hans penger så er det en overraskelse uansett da[:D][:D] Synes han skal gjøre det jeg[:)]

Nei det er ikke teit men han er mann så han kommer sikkert aldri til å gjøre det..hehe...tror heller han får såra stolthet..

Jeg kjøper aldri med mannen min sitt kort, jeg bare ringer og overfører penger til mitt eget [:D]

Kan du ikke bare overføre penger til ham, istedet for å sende med ham ditt kort..?

Jeg kjøpte gaven til min mann med Mastercardet mitt og betalte den regninga med hans kort [8D][:D]

Synes ikke det er noe rart at all. Det er jo sånn begrepet "felles økonomi" fungerer i praksis [:)]

Back
Topp