Er det teit *morsdag

Vestlandstaus

Glad i forumet
Jeg har en venninne som er alene med to små. Eldste er 2 år. BF driter i de lang vei og har ikke noe samvær med de.

Da lurer jeg på, er det teit av meg å kjøpe en liten oppmerksomhet til henne og ta med i morgen når vi allikevel skal dit? [8|]

Hun er jo en fantastisk mor og jeg syns hun fortjener noe hun også. Som hun ikke har måtte kjøpe selv. [:)]

Neiiii, koselig det[:)]

Veldig koselig tanke syns jeg![:)] Gjør det!

Overhode ikke teit! [:)]
Kjempe flott gjort av deg! <3 Venninnen din blir sikkert mega glad!

Synes ikke det er teit i det hele tatt, hun kommer sikkert til å sette stor pris på det [:)][:D]

Nei, hadde hun sikkert satt pris på [:D]

Nei, det er en utrolig fin tanke![:)]

Jeg hadde blitt kjempeglad! Syns du skal gjøre det. Utrolig hyggelig av deg å gjøre sånt[:)]
Hun er heldig hun, som har deg som venninne.

Kjempe snillt gjort av deg, det hadde jeg hvertfall blitt kjempe glad for [:D]

Så bra det ikke er helt på viddene. [:D] 

Absolutt ikke teit. Kjempe koslig syns heg. Hun setter sikkert stor pris på en liten oppmerksomhet!

kjempe kosdelig av deg!

ORIGINAL: Sniktitten85

Kjempe snilt gjort av deg, det hadde jeg hvertfall blitt kjempe glad for [:D]

sign[:)]

ORIGINAL: ¤Woolfmother¤

Jeg hadde blitt kjempeglad! Syns du skal gjøre det. Utrolig hyggelig av deg å gjøre sånt[:)]

syntes det er kjempe snilt av deg..

da jeg var alene begynte ei venninne av meg å gi meg valentines oppmerksomhet. det varmer så utrolig mye. er i forhold nå, men han er ikke sånn valentinestype (heller romantisk i hverdagen). vi har fortsatt tradisjonen med å gi hverandre en liten oppmerksomhet. ikke store greia, men en liten tanke. døttrene våre gir hverandre en liten ting også.

slike ting varmer mye når man er alenemor

ORIGINAL: ¤Woolfmother¤

sign skulle ønske jeg hadde en sånn vennine[:)]

ORIGINAL: dripdrop

Overhode ikke teit! [:)]
Kjempe flott gjort av deg! <3 Venninnen din blir sikkert mega glad!

Det er jo en flott ting å gjøre. Hadde et vært meg så hadde jeg blitt så rørt at jeg hadde måtte gråte en skvett :)

Back
Topp