Er det teit ? Bytte etternavn

Det er vel strengt tatt kun du som bestemmer hva du skal hete :-) Om du føler sterkt for det så gjør du det :)

Om din mor ikke vil det så hadde jeg nok ikke tatt det navnet. Kan du ta din samboer sitt?

Jeg tok etternavnet til samboer fordi vi skulle få barn og fordi vi visste vi skulle gifte oss om noen år. Fungerer helt fint. Har hatt navnet i godt over to år og kommer nok ikke til å gifte oss på et par år heller.
Liker at hele familien heter det samme.

Takk for svar allesammen :) nå har jeg snakket med mamma som plutselig syntes det var så fint at jeg ville ta hennes pikenavn, tror ikke hun har fått med seg at jeg har spurt om det tidligere :p men nå er søknad om navneendring sendt inn og jeg får forhåpentligvis nytt etternavn snart :)

Takk for svar allesammen :) nå har jeg snakket med mamma som plutselig syntes det var så fint at jeg ville ta hennes pikenavn, tror ikke hun har fått med seg at jeg har spurt om det tidligere :p men nå er søknad om navneendring sendt inn og jeg får forhåpentligvis nytt etternavn snart :)
Så fint :)

Flott at det ordnet seg!:)

Synes du skal gjøre det som føles rett for deg :) så får andre bare synes det di synes.....lykke til med valget :)

Synes ikke det er teit

Så bra :)

Om du ikke liker det (regner med ut ifra det du skriver at det er en historie bak) ser jeg ingen grunn til og ikke bytte ? :)

Jeg bytta til x'en sitt når vi var sammen uten at vi var gift, skal beholde hans navn videre. Folk reagerer så absolutt på det, men det bryr meg langt oppi ræva :p Hehe

Gjør det du føler blir best for deg selv du :):)

Gjør det du føler er riktig. Jeg tok samboerens etternavn etter vi forlova oss i 2010. Gifter oss i år :)

Back
Topp