Er det spark, slag, en albue?

Amaryllis85

Glad i forumet
Kan hende at jeg er den eneste, men jeg vet aldri helt sikkert om babyen sparker eller slår, eller om det er en albue eller rumpa jeg kjenner :-P hvordan kjenner dere det? Låg våken en stund i natt og funderte på dette. Jeg forestiller meg at hun er sterkere i beina enn armene, og at det jeg kjenner sterkest er beina. Men så plutselig kjenner jeg like sterke bevegelser et annet sted... Merkelig...

Kan hende at jeg er den eneste, men jeg vet aldri helt sikkert om babyen sparker eller slår, eller om det er en albue eller rumpa jeg kjenner :p hvordan kjenner dere det? Låg våken en stund i natt og funderte på dette. Jeg forestiller meg at hun er sterkere i beina enn armene, og at det jeg kjenner sterkest er beina. Men så plutselig kjenner jeg like sterke bevegelser et annet sted... Merkelig...
Min baby ligger med stumpen opp under høyre ribben, hodet ned i bekkenet og bena ned på venstre siden. Kjenner også noe overalt :P Spesielt godt dytting med stumpen, og da sprellebevegelser samtdidig over hele magen :D

Jeg har tenkt akkurat det samme:p Jeg vet aldri hva jeg kjenner:D

Hihi litt godt at jeg ikke er den eneste ;-) Er herlig med alle bevegelser da <3

Min baby ligger med stumpen opp under høyre ribben, hodet ned i bekkenet og bena ned på venstre siden. Kjenner også noe overalt :p Spesielt godt dytting med stumpen, og da sprellebevegelser samtdidig over hele magen :D

Din baby har festet seg, stemmer ikke det? :-) da vet du iallefall hvilke vei babyen ligger ;-) Herlige bevegelser :-)

Hihi litt godt at jeg ikke er den eneste ;-) Er herlig med alle bevegelser da <3

Din baby har festet seg, stemmer ikke det? :) da vet du iallefall hvilke vei babyen ligger ;-) Herlige bevegelser :)
Jeg mistenkte det pga mangel på bekkensmerter :P men på kontroll i dag så sa hun at hun ikke var festet men at hun lå godt nedi der :)

Da er det nok ikke så lenge til!! :)
Er det sånn at bekkensmerter blir mindre når babyen er festet? Det høres herlig ut!!
Har hørt noe rykter om det. Hodet skal visst gi stabilitet i bekkenet :)

Jeg skjønner heller ingenting av hvilken kroppsdel jeg kjenner hvor.. I natt kjentes det ut som h*n lå på tvers og drev og "hoppet" frem og tilbake, for jeg kjente det like godt på begge sider av magen, akkurat som om h*n tok sats og sparket fra på den ene siden og stanget hodet i den andre siden. Hvis fosteret på denne tiden er nødt til å ligge enten i hode- eller seteleie var det en seriøs spagat som ble utført i natt, eventuelt veldig lange og supersterke armer :-P ;-)

Blir ikke klok på det der jeg heller... De siste gangene jeg har vært på kontroll har hun ligget med hodet ned, så går ut fra at hun fortsatt gjør det. Men det kommer stadig kraftige kilevinker i alle retninger og innimellom kjennes det ut som urinblæra mi blir most! Kjennes ut som hun danser rimelig greit salsa der inne til tider :angel8

Ingen aning hva jeg kjenner.. bare glad for at jeg kjenner mye bevegelse hver dag!

Jeg skjønner heller ingenting av hvilken kroppsdel jeg kjenner hvor.. I natt kjentes det ut som h*n lå på tvers og drev og "hoppet" frem og tilbake, for jeg kjente det like godt på begge sider av magen, akkurat som om h*n tok sats og sparket fra på den ene siden og stanget hodet i den andre siden. Hvis fosteret på denne tiden er nødt til å ligge enten i hode- eller seteleie var det en seriøs spagat som ble utført i natt, eventuelt veldig lange og supersterke armer :p ;-)

Haha sånn kjennes det ut her og av og til ;) Derfor jeg blir så usikker på hvordan hun ligger! Kanskje vi har super-babyes ;)

Han presser seg opp mot ribbena og boltrer seg godt.. hvor langt er dere på vei?
Føles veldig fullt allerede. . Også er det 8 uker igjen her... hjelpes
=)

Min gutt sparker ned i bekkenbunn.. Og har ryggen på høyre side og hodet opp litt til venstre. Kan "se" både hode og rygg stikke ut innimellom, og kjenne skulderen :) fascinerende. Men nå må han snart snu seg riktig vei altså ;) 8 uker igjen her og!

Fikk vite i dag at hun ligger med hodet ned :-) kom mest sannsynlig ikke til å snu seg igjen! Så nå er det vel føtter jeg kjenner som sparker oppover og på siden av magen :-)

Back
Topp