Er det slimproppen..?

Lillan90

Blir kjent med forumet
Lå i senga, har passert termin også merket jeg at det kom noe (tenkte det var utflod) - men det var ca 1 SS blankt (lignet "gele" som er rundt bogskinke :p ) Ikke meningen å være uappetittelig :o Var også litt mørkt/sort sammen med det..

Forrige fødsel ble satt før termin igang så jeg har aldri opplevd å oppleve at noe starter selv / modning...

Takk for svar :)

Betyr det at noe er på gang, eller "betyr det ingenting"?

Er over termin, håper jeg slipper å settes igang denne gangen også .. :o :p

D e væl vældi individuelt, men for min del betydde d at nokka va på gang. Slimproppen gikk på kvelden å samme kvelden begynte rien å varte hele natta. På morran for vi for å sjekke om d va nokka åpning eller om d bare va falske rie, å da hadde æ 3 cm åpning å vi fikk gutten vårres i arman 6 tima etterpå :) lykke til, å æ håpe nokka e på gang så du slepp å settes i gang ijæn :)

D e væl vældi individuelt, men for min del betydde d at nokka va på gang. Slimproppen gikk på kvelden å samme kvelden begynte rien å varte hele natta. På morran for vi for å sjekke om d va nokka åpning eller om d bare va falske rie, å da hadde æ 3 cm åpning å vi fikk gutten vårres i arman 6 tima etterpå :) lykke til, å æ håpe nokka e på gang så du slepp å settes i gang ijæn :)

Åå :o Håper på det samme her da! :)

Back
Topp