hcg skal dobbles annen hver dag? syns jeg leser det over alt jeg? men legen ringte i dag å sa jeg hadde en hcg på 80 000 +. å da hadde den dobblet seg på 1 uke? Men han mente det var en fin stigning? hilsen bekymret som vanlig.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Etterhvert som du nærmer deg 8 uker vil hcg stige tregere dobler seg ofte helt i begynnelsen av svangerskapet! Så det er nok som han sier en fin stigning! Hvor langt er du nå?
Trodde ikke han kunne se hvor langt du var basert på hcg? merkelig! Men alt er nok bra vet... Veldig lett å bli sprø av alt man leser! Jeg kommer til å bli tidenes hønemor!han mente at ifølge av stigningen så var jeg 8 uker på mandagen som var? men jeg er 7+5 i dag. følger min egen fram til oul. blir jo gal sav å lese alt her inne
Trodde ikke han kunne se hvor langt du var basert på hcg? merkelig! Men alt er nok bra vet... Veldig lett å bli sprø av alt man leser! Jeg kommer til å bli tidenes hønemor!