Er det sant?

Jan18

Første møte med forumet
Hei alle sammen Gratulerer til alle her inne❤Er det noen andre som har vanskelig med og tro at det faktisk er sant at man er gravid og ikke helt forstår det enda? Satt den virkelig denne gangen
Klem fra førstegangsgravid( 6+1 i dag)

Jeg kan ikke forstå det. Var ikke planlagt i det hele tatt. Sånn går det når man har ubeskyttet sex med samboeren i godt brisen tilstand [emoji28] vært veldig blanda følelser. Men jeg har vendt meg til tanken [emoji4] har 2 fra før 3 og 1 år :p

Gratulerer !!! [emoji7]
Vi har prøvd i 2 år ca og endelig så skjedde det, men skulle 6 gravid tester , HCG blodprøve hos legen og tidlig ul får at jeg skulle tro på at jeg var gravid [emoji85][emoji274]

Er nå 4+5

Jeg kan ikke forstå det. Var ikke planlagt i det hele tatt. Sånn går det når man har ubeskyttet sex med samboeren i godt brisen tilstand [emoji28] vært veldig blanda følelser. Men jeg har vendt meg til tanken [emoji4] har 2 fra før 3 og 1 år :p
Haha, kjenner til den [emoji23]
En på 3 og en på 1.5 her. Absolutt ikke planlagt [emoji23] brukt prevensjon og syns virkelig vi har vært forsiktige [emoji85]
Men vendt oss til tanken nå [emoji5]

Synes også det er vanskelig å forstå at det faktisk klaffet for oss! Ca 6+5 idag, og har fått det bekreftet hos legen, likevel er det liksomt litt fjernt :D

Impossible mission trodde jeg.

Så ble jeg småkvalm på bussen, men da jeg ble supertrøtt samtidig, så ante jeg ugler i mosen.

Testet 40 dager etter 1 dag mens.
Testen sees i profilbildet.

Kjøpte så en digital. Så 41 dager etter mens viste den kun 2-3 uker gravid.

Kan dette stemme?
På TUL ble jeg satt 2 uker tilbake.

Gratulerer så mye!

Ja, vi håper den sitter denne gangen siden vi må lage barn på sykehuset.
Etter 3,5 år med hvite tester på egenhånd.

Det er vel derfor man blir testegal og bare må se den positive testen bli sterkere og sterkere.

Jepp ..... så e det påan igjen.
Det hadde jeg faktisk ikke trodd.

Helt uvirkelig her også, satt på første pp!:joyful:

Med varierende symptomer, noen dager veldig lite og ingen kvalme så er det vanskelig å fatte.

Håper det går bra hele veien for oss alle!

Back
Topp