er det sant???

gratulrer så mye...såååå gøy.vet hvordan du har det...tror liksom ikke det kan være sant.[:D]

det med bodyen hørtes ut som en god plan...[:)]tro nok han får seg en overaskelse da ja..[:D]

du kan jo ringe legen når du vil å få en første graviditets kontroll.så svarer nok han deg på hvordan du skal gå fram videre.

nokk en gang gratulerer.

Gratulerer! Kjenner jeg blir helt rørt, jeg [:)] Husker så godt den gode følelsen når testen var positiv! Du har masse flott å se frem til i allefall.

jippi jippi jippi grattis såååå masse...men du husk å fortelle oss hvordan sambon tok det og hva du fant på. [:D][:D][:D]

Gratulerer så mye bertelure[:D][:D]

Så kjempe fin historie Bertelure. GRATULERER så kjempe masse.
[:)][:)][:)][:)][:)][:)]

Hurra hurra hurra
[:D][:D][:D][:D][:D]

Tjoooohoooo!!

Gratulerer!! Så utrolig moro!! Jeg har jo fulgt med på deg som du veit!!

Tar en liten lykkedans på dine vegne her!!

Store lykkeklemmer fra
M

tusen takk alle sammen!!! blir rørt av alle gratulasjoner!![:)]

jeg kjøpte en body, den minste, som det står i love dad på. han ble jo så glad da! og ser frem til babyn vår kommer!! jeg klarte ikke å stoppe å smile, gleder meg nå til å fortelle det til andre. men vi venter til det har gått ei stund for å se om det går bra.

men det er helt topp!! etter 8 pp er det godt å endelig se at det står gravid!! utrolig følelse[:)]

Gratulerer så mye berelure! Lykke til på veien og nyt tiden [:)]

ORIGINAL: k76

Gratulerer så mye bertelure! Lykke til på veien og nyt tiden [:)]

Gratulerer så mye bertelure! For en fin måte å fortelle pappaen det på, kan tenke meg han ble stolt! kos deg med spiren..[:D]

Så gøy!! det er en så fantastisk følelese...kjempe god ide med å kjøpe den bodyen.... lykke til!! jeg viste heller ikke hva jeg skulle tro den dagen....jeg både lo og gråt da jeg oppdaget at der stod at jeg var gravid på testen..jeg endte opp med å ta en til rett etterpå. Trudde ikke det var sant.... veit hvordan det føles!!
Uansett, gratulerer så mye [:D]

hei, ser at min ticker om bryllupsdagen min er feil....jeg skal inn å rette den!! jeg skal ikke gifte meg i dag

Gratulerer [:)]
Så koselig!!! [:)] [:)]
Gled deg til tiden fremover, det er såå herlig å gå gravid[:)] !!
Vi ventet til jeg var 3 1/5mnd med å fortelle noe til andre. De visste ikke om det var spøk eller ei, hehehe [:D]

må bare skrive her igjen..sorry alt rotet mitt,må bar teste tickeren min her siden det var her jeg oppdaget feilen. [:)]

Gratulerer så mye!!!
Det er så koslelig å høre om alle her inne som blir gravide. Jeg tror det har blitt smittsomt her inne. Så det er bare å være masse her inne så blir vi nok smittet alle sammen.

Jeg ga også body til mannen min da jeg ble gravid sist. Det var kjempe koselig. Han blie helt rørt, og det skjer ikke så ofte. Desverre mistet vi så jeg får pakke den inn igjen å gi den igjen når det klaffer.

Kos deg masse fremover da!!![:)]

Mange gratulasjonsklemmer til deg[:D]

tusen takk for gratulasjoner!!! så kosli [:)]

Back
Topp