er det sant???

bertelure

Forelsket i forumet
jeg tok en test fordi jeg er jo laaaaangt over IKM, er jo på dag 38!!
tok CB digitale graviditetstest! dom er til å stole på dom ?

det stod:

jeg er GRAVID!!!!!!!!!!!!![:)][:)][:)]

kan jeg stole på den???

jo, takk!!! jeg vet ikke hva jeg skal tro jeg!!! jeg må jo stole på den![:)]

forslag til hvordan jeg skal si det til samboeren min?[:)]

jeg går att og frem og ser på holderen jeg, ser om det virkelig står gravid.. jeg er helt skjelven jeg!!

Ååh,så moro altså! [:D] *Misunnelig* Hehe! [:D]
Er kjempeglad på dine vegne altså!! [:D]

Hmm... Hadde jo vært moro å si det til han på en spesiell og romantisk måte...[;)]
Eller hva mener du? Har du tenkt ut noe?

Sier det bare... HURRA!!! [:D]

WEEEE!!!![:D][:D]

Gratulerer!! Det er ikke til å ta feil av!! Gratulerer! Johoo!!![:D][:D]

Enda en oktoberprøver som er gravid! Snakk om produktiv måned! [;)]

Stoooor gratulasjonsklem fra meg![:)]

han kommer hjem fra jobb ved 3 tida... tenkte på en ting.. det finnes slik body som det står i love dad på.. pakke inn den og gi han den...? eller er det dumt?

hehe!! dette hadde jeg aldri trudd. skjønner egentlig ikke åssen det er mulig, jeg hadde jo bare negative el tester denne måneden, men da ser alle dere som prøver, det er mulig selv om du får negativ el test!! jeg skal i allefall ikke forlate dette forumet her! [:)]

takk!!

Nei,er du gal!? [:D]vDet er jo en knall idé!!! [:D] Det synes jeg du skal gjøre altså!!
Og kanskje med et fint og personlig kort eller noe sånn...[:D]

Ja,det synes jeg virkelig var en topp måte å si det til ham på altså... [:D] Sååå herlig!! [:D]

Syntes den ideen med body hørtes kjempefin ut! Har tenkt det selv når det blir min tur.. [;)]

Gratulerere så mye,bertelure! Det var gøy [:D] Jeg syns det er en kjempefin idé å kjøpe sånn i love dad-body [:)]

tusen takk alle sammen!! dere er toppe!![:)]
jeg er helt skjelven jeg, tør nesten ikke tro det vettu!!

men burde vel ta kontakt med fastlegen eller ei jordmor da kanskje? eller åssen fungere dette?

hehe! jeg skal sende babystøv til dere alle!! rart å tenke på at det er en liten baby inni meg nå.. merkelig følelse![:)]

Jeg tar i mot alt det babystøvet jeg kan få- du trenger det jo ikke lenger,heldiggrisen [:D][:D]

Gratulerer, så morsomt [:D]
Kjenner jeg blir kjempe glad når dere andre også blir glade!!
Du må virkelig nyte det, jeg misunner deg [:)]

kos og klem

weeee!!!!!!!!!!! Så gøy!! gratulerer så masse! tjoho! [:D] Kos deg med hemmeligheten[;)]

aaaaoooooooooooooowwwwwwwwwweeeeeeee!!!!!!
Gratulerer så masse[:D]

Back
Topp