Er det sant?? Positiv?

Eneste skåret i gleden er at jeg tydeligvis er like dårlig som sist:( Har migrene anfall hver dag, har frem til nå levd på smertestillende, så det må jeg jo kutte ned på. Tok ikke en paracett sist men kan ikke være sengeliggende når jeg er hjemme med ei på året heller,, huff hadde håpet det skulle være bedre denne gangen. Har besvimt flere ganger av smerte allerede. Håper bare jeg klarer å fungere så bra som mulig for datteren min!!
Håper du vil føle deg bedre etterhvert, altså :/ har han foresten kommet hjem enda?? :P

Gratulerer :D

Gratulerer! Håper mannen blei fornøyd med nyheten ;)

Nå er nyheten endelig delt! Mannen ble veldig glad og overrasket over At det satt på første forsøk! :)Som meg .det var en lang dag med venting! Skremmende og spennende som sist. Tobarnsforeldre:) med de gleder det gir! Vi er heldige

Last edited:
Eneste skåret i gleden er at jeg tydeligvis er like dårlig som sist:( Har migrene anfall hver dag, har frem til nå levd på smertestillende, så det må jeg jo kutte ned på. Tok ikke en paracett sist men kan ikke være sengeliggende når jeg er hjemme med ei på året heller,, huff hadde håpet det skulle være bedre denne gangen. Har besvimt flere ganger av smerte allerede. Håper bare jeg klarer å fungere så bra som mulig for datteren min!!

Hadde det sånn med min nr 2, var ekstremt mye sengeliggende pga migreneannfall som varte i dagevis. Prøvde akupunktur mot det, første tok jeg i ett anfall og kjente det lettet med en gang, hadde vell 5-6 behandlinger tilsammen og har ikke hatt migrene siden, det er 5 år siden nå.
Gravid igjen å har ikke fått det tilbake nå heller.

Back
Topp