er det sant at

*Bianco*

Forumet er livet
narkose man får ved operasjoner i dag er annerledes enn den man fikk for 3 år siden?

sånn som jeg har fått med meg så må du nok noen få år lengre enn det tilbake i tid..

ORIGINAL: nicolaisinmamma

sånn som jeg har fått med meg så må du nok noen få år lengre enn det tilbake i tid..

det sies at den narkosen man får nå er lettere å komme seg igjen etter en operasjon !sånn var det ikke for 3 år siden sies det!

derfor spørr jeg[:D]

push

ORIGINAL: EmsN

Jeg hadde en operasjon i 04... Den var ikke annerledes enn den jeg fikk i 05... Eller 06...
Har ikke vært i narkose i år, men kan ikke tenke meg at det er så mye annerledes i dag..

ok da har jeg måtte hørt feil[&:][:D]

takk for svar[:)]

ORIGINAL: thejohan

Den narkosen jeg fikk i 99 og den jeg fikk i 05 var ganske så lik..

ok!sikkert jeg som hørte feil![8D]

takk for svar til deg å[:D]

ORIGINAL: AnneEmilie

det kommer an på om du får gass og i.v. eller bare i.v... noen kan bli kvalmere av det ene..

å disse forkortelsene betyr?[:D]

ORIGINAL: *Bianco*

det sies at den narkosen man får nå er lettere å komme seg igjen etter en operasjon !sånn var det ikke for 3 år siden sies det!

derfor spørr jeg[:D]

hmm jeg mener det var lengre. jeg opererte i 2005 og da ble jeg vekket ved at de klappa litt på kinnet mitt og våken ble jeg! det gjorde de ikke gangen før der, da måtte jeg "sove ut" narkosen og det var i 1998..

det kommer an på om du får gass og i.v. eller bare i.v... noen kan bli kvalmere av det ene..

nei, det kom nemlig en ny narkose i.v. for noen år siden som gjør at det er enklere å bli vekket..

intravenøst[:D]

nei, det kom nemlig en ny narkose i.v. for noen år siden som gjør at det er enklere å bli vekket..

det gjor det ja!![:)][:)]

bruker syhuset det nå eller?

intravenøst[:D]

okey[:D]

Ved noen oparasjoner som ble tatt tidligere måtte man kanskje bli på sykehuset i noen dager,mens de i dag er blitt dagsoperajoner. Da kan det jo hende det er en annen type narkose de bruker.

ORIGINAL: malønna

Ved noen oparasjoner som ble tatt tidligere måtte man kanskje bli på sykehuset i noen dager,mens de i dag er blitt dagsoperajoner. Da kan det jo hende det er en annen type narkose de bruker.

ja får før måtte du nesten uansett hvilken operasjon du hadde hatt så måtte du ligger over men nå er de jo ut bare timer etter operasjonen[:)]

Back
Topp