Er det sårt

Windy

Forumet er livet
Er det sårt for dere at jeg skriver her inne?

Jeg har vært langtidsprøver, men nå er jeg mamma.
Jeg føler jeg har så mye erfaring å dele, så mange tanker som er like deres tanker.

Men jeg ønsker ikke at dere skal føle det sårt at jeg skriver her inne,nå som jeg ikke er prøver, og har fått barn.

Ønsker ikke å legge en ekstra byrde til dere!!

Her er linken til min histoire som langtidsprøver: http://forum.babyverden.no/tm.aspx?m=18746227&mpage=1&key=

En stor klem fra meg

Nei,jeg syns ikke det er sårt at du skriver her[:)]
Jeg syns det var sårt å lese hvor mye dere har gått gjennom-og det var godt å lese at alt gikk bra til slutt[:)][:)]
Tusen takk for at du delte din historie!
Klem

Du må berre skriva her så masse du vil! Har nettopp lest din historie og sit her med tårer i augene på jobb. Bra det er få gjester innom hotellresepsjonen her eg jobbar i kveld;) Kjente meg så utruuuulig godt igjen i din lange kamp. No har eg jo vore gjennom 4 ICSI, eit fryseforsøk og eit avbrutt frys så langt og berre oppnådd ein kjemisk graviditet så min kamp er og vorten lang! Er vel faktisk akkurat 6 år sidan eg kasta pillen no. Vert det nokonsinne min tur er spørsmålet som ofte svirrar i hovudet mitt no akkurat slik det gjorde hos deg. Tanken om adopsjon er her no. Må berre gifta oss fyrst. Men har og 6 egg igjen på frys i Dk då[:)] Håpar eg og får oppleve den store mammalykken ein dag!i Din historie er i alle fall med på å gi meg håp! [:)]

For meg gjør det ingenting. Jeg har to barn selv, men har veldig lyst på et til. Begge våre barn er ivf barn og vi har slitt mye for å få dem. Enig med dem som sier at det gir håp at det faktisk er jenter/par som har lykkes her inne.

ORIGINAL: ..Lykke..

Nei,jeg syns ikke det er sårt at du skriver her[:)]
Jeg syns det var sårt å lese hvor mye dere har gått gjennom-og det var godt å lese at alt gikk bra til slutt[:)][:)]
Tusen takk for at du delte din historie!
Klem

sign.[:)]

Back
Topp