er det sånn...

Pijah

Forumet er livet
At så lenge ting ikke er vintage eller shabby-stil, så er det ingen som gidder å kommentere her inne???
Jeg får liksom aldri noen tilbakemelding på noe av det jeg poster, og jeg mistenker at det er fordi det nesten er obligatorisk med samme stilen som resten av gjengen her inne... Og det har jo ikke jeg! [8D]

Da er vi to..jeg liker en klassisk stil og har aldri vært helt der med englevinger og små gamle duppedingser.
Skjønner godt hva du mener[:D]

Er nesten det inntrykket jeg har fått også.. Uten å ha vært så mye her..[8D]

vet ikke?
Har ikke tenkt over det.
men det er klart, man kommenterer jo ofte på det man liker da![;)] og det virker som det er mange som liker den stilen her..

Hahahahah! Jeg må le.. Etter at jeg posta dette innlegget, har det kommet fire kommentarer på den forrige tråden min..
Jeg tar meg liksom ikke veeeeldig nær av det at ingen kommenterer, men jeg tenker at om ingen gidder, så er det liten vits i å dele..
Jeg bobler jo over av tanker og ideer, og det er så kjekt å ha et sted å dele! Men det forutsetter jo at noen har lyst til å boble litt med meg da.. [:D]

Men, nesten litt godt å høre at det er flere som tenker det samme som meg.. [8D]

ORIGINAL: Pijah

At så lenge ting ikke er vintage eller shabby-stil, så er det ingen som gidder å kommentere her inne???
Jeg får liksom aldri noen tilbakemelding på noe av det jeg poster, og jeg mistenker at det er fordi det nesten er obligatorisk med samme stilen som resten av gjengen her inne... Og det har jo ikke jeg! [8D]

Det mistenker jeg også. [8D]

Jeg så den andre tråden din ETTER at jeg så denne.. Så det så..[8D]

*ser etter tråden din*

jeg er IKKE englevingeduppedingsgamlemøbler-fan, så fra meg skal du få kommentar[:D][8D]

Hahahaha! Kjenner at jeg er glad jeg laget denne tråden! Så kjekt å se at vi er flere! Da skal jeg jammen meg fortsette å lage innlegg her når jeg finner på noe nytt jeg har lyst på i huset mitt! [:D]

liker og se forskjellig jeg, men er engentlig skjelden jeg kommenterer,, skal bli flinkere:p selv liker jeg shabby, men jeg har en mer blandet stil selv:)

Back
Topp