Er det riktig?

Jeg regner slik. 80% av 16000kr blir 12800 kr. Altså 3200 kr mindre per mnd. Det utgjør mye. Vi har to barn fra før også, så vi trenger nok de pengene vi kan få :)

Du har ikke noe ferie til gode da? Som du kan ta? Det er kanskje for tidlig? Jeg startet permisjonen min sist i juli, hadde 100% lønn, men med feriene jeg hadde, startet jeg ikke på jobb før juni/juli.

Du har ikke noe ferie til gode da? Som du kan ta? Det er kanskje for tidlig? Jeg startet permisjonen min sist i juli, hadde 100% lønn, men med feriene jeg hadde, startet jeg ikke på jobb før juni/juli.

Hvordan klarte du det med 100% lønn??
Når jeg regner meg fra når jeg skal begynne å jobbe, så blir det i midt av mai hvis jeg har termin ca 1 sep. Og da har jeg tatt med 9 opptjente ferieuker.
Et evig kaos dette med permisjon! ;)

Når jeg regner meg fra når jeg skal begynne å jobbe, så blir det i midt av mai hvis jeg har termin ca 1 sep. Og da har jeg tatt med 9 opptjente ferieuker.

Jeg har regna med 7 uker ferie jeg. ... Har helst ikke lyst til å jobbe før etter sommerferien....

Jeg har regna med 7 uker ferie jeg. ... Har helst ikke lyst til å jobbe før etter sommerferien....

Jeg regnet med 9 uker ferie!
Altså 49 - 14 (som er pappa sine) - 3 uker før termin (da permisjonen starter) = 32 uker + de 9 ukene som jeg har tjent opp i ferie er 41 uker med perm til meg om jeg tar 100% Så er det bare å telle seg fram på kalenderen, med å ta utgangspunkt i termin 1 sep (begynner å telle 3 uker før den 1 sep/termin husk).
Hva får du da slags dato? Evt har du termin senere i sep så tell fra den :)

Jeg har ikke lyst å jobbe før sommerferien heller, så jeg kommer til å ta 80% å heller spare litt om det blir litt trangt :)

Et veldig godt spm :p Jeg skjønte meg aldri på den permisjonen min jeg heller :p Jeg tok 5 ferieuker i august/september (hun er født i juli), og en uke ulønnet ferie samtidig, sånn at mannen min fikk ta litt av sin perm med oss. Jeg skulle gifte meg første uka i juni, så jeg la opp 5 uker ferie der også. Så utenom permisjonen min tok jeg 10 ferie uker og 1 ulønnet uke. Jeg mener jeg startet på jobb i slutten av juni, starten på juli. For vi reiste på bryllupsreise, og var ikke tilbake før midten av juni. Nøyaktig dato husker jeg ikke.

Jeg regnet med 9 uker ferie!
Altså 49 - 14 (som er pappa sine) - 3 uker før termin (da permisjonen starter) = 32 uker + de 9 ukene som jeg har tjent opp i ferie er 41 uker med perm til meg om jeg tar 100% Så er det bare å telle seg fram på kalenderen, med å ta utgangspunkt i termin 1 sep (begynner å telle 3 uker før den 1 sep/termin husk).
Hva får du da slags dato? Evt har du termin senere i sep så tell fra den :)

Jeg har ikke lyst å jobbe før sommerferien heller, så jeg kommer til å ta 80% å heller spare litt om det blir litt trangt :)

Medregnet ferie så kommer jeg til 1 juni.....

Back
Topp