ER DET RIER ?

Vinaja

Blir kjent med forumet
Hei !
De siste timene har jeg hatt en merkelig følelse, og lurer på om det kan være rier.
Får noen grusome smerter i venstre del av ryggen sammen ligner det med kraftig hold eller luft smerter. de kommer og går med veldig langt mellomrom  ennå ?

ORIGINAL: Gollemor

Hvor langt er du på veg?
Må du puste deg gjennom de?

Could be[:)]

Er i uke 37. når de kommer må jeg bare legge meg over en stol det er så vondt, Slutter og puste for det er så ubehagelig. Trodde jeg skulle ha smerter i hele ryggen ???????

Mine rier satt aldri i ryggen.. bare i magen og nedover... som menssmerter bare et par hakk værre.
Vent litt å se ann[:)]

ORIGINAL: Vinaja

Er i uke 37. når de kommer må jeg bare legge meg over en stol det er så vondt, Slutter og puste for det er så ubehagelig. Trodde jeg skulle ha smerter i hele ryggen ???????

ingen regel at riene kommer i ryggen, jeg hadde de på siden, noen har de foran[:)]
Du får ta tiden og se hvor lenge de varer og hvor lang tid mellom de er

Rier virker så forskjellige fra person til person!

Ta en telefon til føden.

Det kunne også minne litt om gallesteinsmerter. Har du spist noe veldig fett eller krydret i dag?

Uansett, når du er så langt på veg, er det føden som skal hjelpe deg.

Lykke til!

Nysgjerrig på hvordan det gikk med deg eg [:)]

ORIGINAL: kasandre

Nysgjerrig på hvordan det gikk med deg eg [:)]

Hei !
Nei bare falsk alarm her ;-( men er nok kraftige kynnere, for har ennå en rar murrene følelse.

Mine maserier satt bare i magen, men da jeg hadde RIER måtte jeg gå- klarte ikke sitte stille. Det gjør jo ikke så vondt i begynnelsen, men de blir enda verre når babyen begynner å skru hodet nedover i bekkenet...

Luft i magen kan også gi falske rier, på slutten trodde jeg at jeg hadde rier hver gang jeg måtte bæsje;)

Slik du beskriver kjentes kynnerne mine ut halvannen mnd før jeg fødte. Var så kraftige og vonde at jeg var bekymret for at fødselen skulle starte. Men, kun kynnere som sagt.

Blir de gradvis mer smertefulle og/eller regelmessige (trenger ikke bli regelmessige), ville jeg ha kontaktet føden. Mange har rier som ikke er så veldig smertefulle, så det er ikke alltid at en vet når det er rier.

Back
Topp