er det rart??

TufseTrolle

Flørter med forumet
jeg er godt å vel 5 mnd ut i svangerskapet nå.... så da lurer jeg litt på om det blir veldig rart om jeg blir med samboeren min på fest til ett veldig godt vennepar av oss???

drikker jo SELVSAGT IKKE, men kjenner det hadde vært litt godt å være litt sosial å få tulle å fjase litt.

hva syns dere??

gà ut à kos deg du[:D]
Jeg har vart pà fest ikke drikki men hatt det kjempe kos sà bare gà tenker nà jeg[:D]

At man er gravid betyr ikke at man e nødt til å sitte hjemme bestandig synes nå jeg. Gå på fest og kos deg med vennene dine du [;)]

Synes det ville vært rarere hvis du IKKE kunne få dra på fest bare fordi du er gravid, jeg. Personlig gidder jeg ikke sitte hjemme i månedsvis bare fordi magen vokser og jeg ikke kan drikke alkohol - jeg hadde dratt uten å blunke [:)]

Klart du må bli med på fest [:D]

Jeg har nå tenkt meg på julebord i november jeg, om jeg ikke føder en mnd for tidlig [;)] I september skal vi ha russejubileum og dit skal jeg selvfølgelig også. Drikker gjør jeg ikke uansett om jeg er gravid eller ei, så for meg ligger nok begrensningene mest i at jeg nok blir fort sliten og tar tidlig kveld, og danser kanskje ikke riktig så mye som jeg pleier. Men det er absolutt lov å være sosial og ha det gøy selv om man er gravid, jeg tror baby i magen syns det er gøy å høre at mamma koser seg også. Og de liker musikk og sier klart ifra om den bli for høy :)

Kos deg så lenge formen er bra...jeg var på fest i uke 32 sist..stor koste meg!

ORIGINAL: sandrasm

At man er gravid betyr ikke at man e nødt til å sitte hjemme bestandig synes nå jeg. Gå på fest og kos deg med vennene dine du [;)]

Ja, absolutt! Gå ut og kos deg med vennene dine!

Me føste guten var jeg ute nesten hver helg ilag me sambo... Phu! Det gidder jeg ikke nå, men selvfølgelig kan vi fare på en fest i ny og ne :)

Skal ut idag jeg å :) Party On Girls ;)

Signerer alle de over. Har en venninne som var på fest 2 dager før termin. All ære til de som orker[8D]

Herremin, var på på byen som senest forrige uke jeg[:D] Null problem!! [:)] Jeg og min Kjære er da ofte ute med folk, er jo sommer jo!! Livet stopper ikke av den grunn[;)]
Rører jo Selvfølgelig NULL alkohol, og er jo ikke i nærheten av folk som røyker, alle tar jo hensyn også da, så jeg drikker vann og koser meg masse masse jeg[:)][:)][:)]

Folk har til og med kommet bort til meg og sagt jeg ser utrolig sexy ut med mage[;)] Og hørt noen menn sagt videre til damene sine at de også burde bli gravide, for det er temmelig sexy[:)] 

Også tar folk gjerne hensyn til en på dansegulvet, man blir ikke så skubbet borti eller noe, kjekt vettu[;)]

ORIGINAL: sandrasm

Sign!!!

jeg syns at du ska gå ut å koser deg[:D]
jeg vil selv gjort d om jeg var deg, vil ikke sitte hjemme å sløver mens typen er ute å koser seg, han er jo gravid han også, bare at han slapp å bærer en baby i magen.. [8D] så hvorfor ikke joine med[:D]

Dra og koooos deg [:)] er ingen som sier man må drikke for å ha det moro, og være sosial [:)]

Dra på fest og slå ut det edrue håret. og du kan jo kose deg medalt det dumme de andre gjør i fylla. Det er ingenting som sier at vi er på isolat. vi er bare gravide. og skal kose oss

ORIGINAL: Jenniz

Me føste guten var jeg ute nesten hver helg ilag me sambo... Phu! Det gidder jeg ikke nå, men selvfølgelig kan vi fare på en fest i ny og ne :)

Skal ut idag jeg å :) Party On Girls ;)

Akkurat som å høre meg hehe... Hadde med sixpack med Clausthaler og koste meg jeg.. Men denne gangen har det ikke vært så mye, men litt. Er lov å gå hjem tidlig og når man er gravid[:)]

Dra ut kos deg!!
Vi er gravide ,ikke spedalske[;)]
Tror det r viktig også jeg,å være litt sosial,både for deg,baby og ikke minst partnern din!
Det blir jo litt begrenset hvis vi bare skal sitte hjemme og de er ute å lever om normalt.....
Nei,bare kos dere masse!!!

ORIGINAL: ia83

gà ut à kos deg du[:D]
Jeg har vart pà fest ikke drikki men hatt det kjempe kos sà bare gà tenker nà jeg[:D]

samme tenker jeg[:)] Man skal jo leve normalt[:D]

Selvfølgelig er ikke det rart!!!! Jeg har mange fester jeg er edru på, også når jeg ikke er gravid. Det kan da vel ikke være sånt drikkepress? Nei, gå ut og kos deg med vennene deres! Du er jo bare gravid - ikke syk.

Jeg har vært på mange fester, jeg. Drikker Munkholm med begge henda[;)]

I morgen skal jeg i utdrikningslag.

Gjør det du orker og sosialtliv er alltid bra for sjela.

Gå ut å kos deg!!!!!!!!!! Klart vi gravide også skal kose oss. Selv om det er uten noe "sterkt" i glasset,vi har jammen sant godt av å komme oss ut litt vi også!!!!!!!
Jeg er ikke flink nok til å bli med på slike ting,men det er pga vi da må ha barnevakt til jenta på 2 år. Ikke like lett alltid.

Back
Topp