er det rart?

Lulla83

Glad i forumet
å bytte til samme etternavn som samboeren og barna når vi ikke er gift er bare broren min og jeg som har det etternavnet etter pappa bytta. å etternavnet mitte er ikke noe fint samboeren sin er finere for å si det sånn

laget ei avstemning i stedet jeg ser det er mange som er inne å ser men ikke så mange som svarer...

Nope.. Vi vurderte det her også, men nå skal vi opp alteret så da byttes det uansett [:)]

Synes det er like rart som å ikke ha felles etternavn som gift... alså ikke rart i det hele tatt[:)]

[:D][:D][:D] da skal jeg endre... men lurere på  om jeg må ha tilattelse fra alle som har det som etternavn er bare 160 som har det å det er noe med at visst det er under 200 som heter det så må mann ha tillatelse fra dem som heter det... noen som hvet noe om det????

Tror du kan ta samboers etternavn hvis dere er registrert samboere
Men da "mister" du det ved evt. samlivbrudd

mener og ha lest en plass at man kan bytte til samboerens etternavnt men hans(eller huns) samtykke?
Jeg vurderer å bytte til samboeren min sitt,men om ett år skal vi til alters da,så lurer på om jeg skal vente.
jeg beholder mitt som mellomnavn
bytt etternavn i vei du[:)]

jeg har også lurt på om jeg skal det.. er for genert tilå gifte meg.. he he[:)]

Nei, jeg syns ikke det er rart..
Jeg og Tobias bytter etternavn til darlingens når vi skal ha neste unge [:)]
Vi skal ikke gifte oss, så for å få en tilhørighet til hverandre, så gjør vi det [:)]

Back
Topp