Er det rart?

Ugla

Gift med forumet
Jeg ble tante idag.
Min bror ble pappa.

Og jeg kjenner meg litt likegyldig..huff...

Men.. jeg føler at de har holdt vår side av familien veldig på avstand.
De har bla visst kjønnet, men ikke sagt noe.
Vi har ikke på noen måte fått deltatt i svangerskapet (vi bor på ulike steder i landet)
Jeg får ikke lov å skrive på facebook NOE om at jeg har blitt tante eller lign.

Og jeg respekterer det altså.. ingen problem..mem jeg kjenner at jeg ikke blir så engasjert som jeg skulle ønske jeg kunne blitt..
Er tross alt første tantebarnet..

Aner ikke når vi får lov å komme på besøk..men håper jo det blir bedre når vi treffes..
At de får treffe Mia og jeg den lille jenta deres..

Så dumt at det er sånn då=/ Deltok han i dåkas svangerskap, og no når Mia er komt til verden?
Håper det ordne seg når dåke treffe di. At dei bare har vert litt innelåst og for seg sjølv i svangerskapet av personlige grunner? :)

Jeg skal også bli tante i mai, og jeg kjenner at jeg egentlig ikke bryr meg. For hun ble gravid fordi jeg var gravid:/. Å jeg hadde kansje gledet meg mer hvis di hadde fått før meg eller 1 år etter meg eller noe. Men når hun bare blir gravid for hun er sjalu på meg, da kjenner jeg st jeg blir varm. Hun lurte bror min og sa at hun gikk på pilla, men egentlig så gjorde hun ikke det. Men bror min er så blind at han ikke ser det:/

Så kjedelig da.. [&:] Håper det ordner seg når dere treffes, at ting går seg til da [:)][:)] Hadde jo vært veldig kjekt for de to kusinene å lære kverandre å kjenne! [:)]

Har selv ett veldig godt forhold til broren min selv om vi ikke bor på samme plass, og han har en datter på 1 1/2 år. Det var stor stas for ho å hilse på babyen, og senerer blir de nok gode lekekammerater [:)][:)]

*Ønskebaby*; forstår godt du reagerer !!![&:][&:]

Det blir vel naturlig litt "uvirkelig" på en måte. Når man ikke har møttes og ikke får snakke om hverken graviditeten eller barnet som er kommet til verden er det jo nesten litt vanskelig å forstå at det i hele tatt er kommet en baby til verden, hvis du skjønner hva jeg mener. Det blir nok litt mer virkelig når dere treffes og får sett den lille, da kommer sikkert gleden fram over å ha blitt tante også!

Snakket med min storesøster her om dagen og hun sa også at det er nesten litt rart eller uvirkelig at vi har fått en baby til da de ikke har fått sett henne enda. Vi bor langt unna min familie, så bare min mor og far har sett henne. Så for de er det også litt uvirkelig.. Noe vi synes er veldig synd da jeg har et kjempenært og godt forhold til mine søsken da... Men det går nok mer opp for de når de får se henne som de sier selv! [:)] Gleder meg til å få reise hjem utpå våren!!! [:D]

Gratulerer som tante! [:)]

Back
Topp