Er det plass til meg her?

Lykkeliky

Gift med forumet
Hei!

Hvordan er det her inne, er det flest barnløse her, eller er det okei at folk som har fått barn ved ass. befr. også kan være en del av fellesskapet? Eller er forumet mest for prøvere?

Jeg er har ei jente på 8 mnd som er et resultat av fryseforsøk tatt ved Porsgrunn. Hadde ett ordinært forsøk og ett frys bak meg før jeg ble gravid, og lykken var og er stor! Vi har egg på frys til evt. søsken, men vi har ikke bestemt oss for når vi vil prøve igjen. Sannsynligvis blir det i løpet av året. Leker med tanken på et forsøk til høsten, men vi får se..

Jeg synes tida i forsøk var tøff, og jeg føler så med dere som ikke har fått klaff enda. Det er en følelsesmessig berg-og dalbane som ingen utenforstående kan sette seg inn i.

Håper jeg er velkommen her inne. Ha en fin fredags kveld, alle sammen![:)]

Du er mer enn hjertelig velkommen inn hit her er det hjerterom til alle sammen. Du vil snart oppdage at jentene her inne er helt fantastiske[:D] Velkommen skal du være og gratulerer med ei lita tulle[:D]

Velkommen skal du være...[:)]

Selvsagt er det plass til de som har fått et mirakel med prøverør fra før av [;)] Så velkommen skal du være [;)] Blir spennende å se når dere bestemmer dere for søskenfryset da - satser på at det er det som trengs for at du skal bli tobarnsmor [;)]

Tusen takk for en varm velkomst!! Man vet jo aldri - noen steder har jeg følelsen av at vi som er så heldige å ha fått barn ikke er velkomne fordi det er sårt for dem som fremdeles sliter. Og det skjønner jeg jo! [&:] Så det er stort av dere å ta meg i mot med åpne armer.. Som ivf-gravid og mor til ivf-barn, så føler jeg at jeg har litt annen bagasje enn de som har blitt gravide i pp1 liksom.. Og dem florerer det av på div. forum.

Signerer denne
ORIGINAL: hero

Du er mer enn hjertelig velkommen inn hit her er det hjerterom til alle sammen. Du vil snart oppdage at jentene her inne er helt fantastiske[:D] Velkommen skal du være og gratulerer med ei lita tulle[:D]

hjertelig velkommen [:D]

Ja velkommen er du selvfølgelig [:)]

Jeg har en ICSI jente på 22 mndr. hatt 2 runder med søsken forsøk uten hell foreløpig. Skal ha ett fryseforsøk i Mars [:D]

sign

sign denne

velkommen skal du være :) :) :)

velkommen skal du være[:D]

Det er vel litt sånn at alle som har vært igjennom dette har en felles bakgrunn med sterke følelser og skuffelser. Så om man har lykkes eller ikke er det jo alle tankene og det mentale bak det hele som vi har felles. Mener nå jeg da[:)] Så jeg mener at alle som opplever/har opplevd en slik prosess er hjertelig velkommen. Blir spennende om dere får det til på fryseforsøket, hadde jo vært greit å slippe uttak[:)]

[:)]

ORIGINAL: AH84

Tusen takk for varm velkomst! Dere virker som en super gjeng!

Back
Topp