er det plass til meg her??

Latina20

Forelsket i forumet
jeg tilhører februarterminen.. men etter UL så skal jeg i følge den ha termin 30 januar.. håper dere kan åpne hjertene deres for meg
jeg venter ei liten prinsesse.

så kan jeg vel fortelle litt om meg.
navn: maria
alder: 20 år
Yrke: student.. reiselivlinja
Status: samboer
interesser: liker å shoppe.. hehe er litt shopaholic... men jeg gleder meg til å kjøpe til babyen.
i det siste det eneste interesse jeg har hatt er å sitte her på babyverden og prate med andre.. det er så koselig og dele erfaring..

dere får fortelle litt om dere til meg så jeg kan jeg bli kjent med dere

masse klemmer og til lykke med spiren/spirene deres:)

koselig[:D]velkommen,velkommen[:D]

ORIGINAL: tiriltunge

koselig[:D]velkommen,velkommen[:D]

Vi har lik termin[:)]
Velkommen til oss og gratulerer med januartermin!
Veldig koselig her inne!

Velkommen til oss [:)]. Er helt enig med deg... sitter i overkant mye her inne for tiden kanskje [:)]. Men det er jo så koselig å dele tanker og erfaringer. Jeg er 22, bor i Bergen, termin 31.12/01.01 og venter en liten gutt [:)]. Er student (ernæring og fysisk aktivitet) og forlovet!

Velkommen inn til oss:)
Jeg stortrives her inne! Er fra Bergen. 22 år gammel. Samboer. Og vi venter en liten gutt 21 januar[:D]

tusen takk alle sammen

Velkommen! Jeg har også termin 30.03.10[:)] Jeg er 28 og bor ved Hamar med mann og to gutter, nå kommer tredje (og siste) gutten vår![;)]

ORIGINAL: mitt eget firkløver

Velkommen til oss[:)] Her er det plass for alle[:D]

sign[:D]

Velkommen[:)]
26 år og venter mine første barn..Jobber som hjelpepleier,men går snart ut i sykemelding.
Tvillingene har fått termin 30 januar[;)]

velkommen til oss[:)] jeg er 27(om noen dager hehe[8D]) samboer/forlova, og vi venter ei jente den 12. mi første[:D]

ORIGINAL: Stina S

Velkommen til oss [:)]. Er helt enig med deg... sitter i overkant mye her inne for tiden kanskje [:)]. Men det er jo så koselig å dele tanker og erfaringer. Jeg er 22, bor i Bergen, termin 31.12/01.01 og venter en liten gutt [:)]. Er student (ernæring og fysisk aktivitet) og forlovet!

hei du!! bare lurte på en ting [:D]
studerer du ernæring/fysisk aktivitet på nettet? evt. hvilke side? [;)]

Back
Topp