Er det plass til flere? :)

Chevron

Gift med forumet
Julibarna 2019
Juliknøttene 2022
Hei!

Kan jeg henge med dere? :)

Fikk jente nr.2 i oktober 2010. Hadde da vekt igjen etter første mann, og fikk selvsagt enda mer bagasje av nr.2! Gikk ned 13 kg fra november til påske 2011, og ble med i slankekrigen og gikk ned 2 kg til. Så sa det stopp.

Har prøvd siden påske i fjor, med lavkarbo og kaloritelling, men kroppen var ikke med på videre vekttap. Har på veien utviklet allergi for vekta på badet, for jeg ble sååå lei av å aldri komme under 88 kg :p

Før jul fikk jeg endelig tredemølle, og begynte såvidt da. Det var så gøy, og jeg følte meg bedre. Er nå tilbake til kaloritelling og matglede, og mølla får kjørt seg. Merker mer energi og løsere tøy :)

MEN, for å være 300% sikker på å ikke se det grusomme 88-tallet på vekta, så er planen å kjøre på i hele januar, og ikke veie/måle meg før 1.februar (det blir sikker 30.januar, siden det er en mandag). Hvis det går bra, så blir det veiing en gang i uka videre.

Så, mitt egentlige spørsmål: Kan jeg få være her til da, selv om det ikke blir vektmessige oppdateringer før om 22 dager? ;)

Har et modig håp om å klare å havne på 85 til da..! Hjelp :P
 
Tusen takk :))
 
Back
Topp