Oi, er det sant???
Gift med forumet
Jeg har 2 gutter, kjempe glad i dem begge....hadde vært kjekt om nr3 var jente, men vis det blir gutt er jeg like glad, det som betyr noe er at barnet er frisk og rask :)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Fyrste metall
Ja, det synns jeg er fryktelig overfladisk.
Greit men kan ønske seg gutt eller jente, men får man det motsatte så har man ingen rett til og bli skuffet.
ORIGINAL: Oh hvite lakenrumpe
Jeg vil ikke kalle det overfladisk, det er mer et tabu tema som sjelden folk tør å ta opp.
Hovedregelen er jo: vær glad for at du kan bli gravid og får oppleve friske barn uansett kjønn.
Jeg synes det er greit at folk sier ifra at de kjenner på slike følelser - for det er jo bare det; en følelse! Den følelsen forandrer seg uansett etterhvert, når man slår seg til ro med at det blir enda en gutt/jente og da begynner å glede seg til hvordan h*n ser ut osv. [:)]

ORIGINAL: HanneHM
Det er da INGEN her som har sagt noe annet enn det du selv skriver her, en liten skuffelse er lov å føle, vi er da mennesker, men det er da ingen som engang har nevnt abort...
ORIGINAL: MissP
ORIGINAL: HanneHM
Det er da INGEN her som har sagt noe annet enn det du selv skriver her, en liten skuffelse er lov å føle, vi er da mennesker, men det er da ingen som engang har nevnt abort...
Unnskyld meg.
Men flere her skriver at de ikke tror dette er en skuffelse som varer så lenge for de fleste.
Har kun lagt frem fakta at slik er det faktisk ikke!
Her kan det faktisk gå så langt at man ønsker seg abort!
Liten "skuffelse", eller stor "skuffelse".
Feil UANSETT!
ORIGINAL: Søteste Trikken
Jeg venter gutt nr 3!!! Jeg hadde en utrolig sterk magefølelse på at det var jente, og da UL-legen viste meg den lille tissemannen på skjermen ble jeg om ikke skuffet ganske satt ut [:D][:D][:D] Jeg lå jo der og trodde jeg så på min lille datter!!!
Skuffelsen kom en liten halvtime etter da jeg måtte tvinge meg selv bort fra den lyserosa siden i nærmeste barnebutikk... Det er urettferdig at det er så mye fine jenteklær[:(][:(][:(]
Men jeg gleder meg veldig til å bli mor til 3 tøffe gutter! Her skal det bli liv!!!
ORIGINAL: lenemor
Jeg har ingen store ønsker om kjønn, så jeg tror ikke jeg ville blitt skuffet uansett, men om man har mange av ett kjønn så kanskje man håper litt på at det skal bli noe annet og da kanskje man blir litt skuffet med det samme.... men da håper jeg at det går fort over, for man kan vel ikke bli skuffet over barnet sitt?
ORIGINAL: MiCri
ORIGINAL: MissP
Jeg er sjokkert over hvor mange her som syntes det er greit å bli "skuffa" over feil kjønn!
Syntes det er helt på jordet!
Jeg kom over denne siden
http://www.in-gender.com
Siden handler om "Gender Dissapointment" (Skuffelse over feil kjønn)
Og hvordan man kan kan få det kjønnet man vil ha.
På forumet kom jeg over denne posten
http://www.in-gender.com/cs/forums/6.aspx
Der skriver mødre at de ønsker de ikke ble gravide alikevel og at de ikke lenger vil ha barnet pga feil kjønn osv...
På forumet generelt finner man også mye annet
http://www.in-gender.com/cs/forums/
_
Jeg blir sint og sjokkert over denne siden.
Og enda mer sint og sjokkert over de av dere som mener dette er greit (!)
Kan forstå at en mor med 5 sønner kan ønske seg en jente, men at moren skriver at hun vil ta abort om hun igjen finner ut at det er en gutt er GALT!
Grøss og gru.
Prikken over "i" `en kan man si er dette innlegget:
http://www.in-gender.com/cs/forums/t/83497.aspx
Hvis du/dere mener dette er greit, så er jeg meget glad for at jeg ikke er dere!!
FYSJ!
Tenkt på de som ønsker seg barn over alt på jord, men som ikke lykkes. Å så finnes det da noen som klager over feil kjønn?!
Nei. Sjokkert (!)
I alle dager da...
Det er da ingen her som har sagt de ikke skulle ønske de hadde blitt gravide likevel, eller snakket om abort!![8|]
Hvis det er slike konklusjoner du klarer å trekke ut i fra det folk her har skrevet, bør du lese om igjen!