Er det Ok å ta boblebad i uke 13??

CasaMilla

Flørter med forumet
Jeg har faktisk ikke tørt å badet siden jeg fant ut at jeg var gravid. Det er vel trygt i mitt eget kar? Eller?
 
Det får fint å ta seg et bad :D er væl den kokingen i boblebad over lengre tid som ikke er så bra :cool:
 
Utifra det jeg har lest så er det trygg, men at mange opplever varmen som ubehagelig i svangerskapet. Jeg justerer boblebadet mitt ned, det gjør jeg i dusjen også. Selv om jeg egentlig er en som elsker å ha skikkelig varmt vann i dusjen, så tåler jeg ikke det som gravid merkelig nok :p
 
Utifra det jeg har lest så er det trygg, men at mange opplever varmen som ubehagelig i svangerskapet. Jeg justerer boblebadet mitt ned, det gjør jeg i dusjen også. Selv om jeg egentlig er en som elsker å ha skikkelig varmt vann i dusjen, så tåler jeg ikke det som gravid merkelig nok :p
Jeg klarer heller ikke varmt vann :wideyed: samboer klager på at jeg har for varmt vann når jeg dusjer, nå er det motsatt :wacky:
 
Dette lurer jeg også på! Mannen har kjøpt hotellweekend til oss neste helg, og på hotellet er det både basseng og boblebad. Er det innafor å ta boblebad så lenge det ikke er for lenge?
 
Jeg lærte i 2012 når jeg var gravid med første at man ikke skal ha for varme bad, om man ligger der en stund. Samme med å ligge å sole seg/være ute i sola. Det kan fort bli for varmt for baby (og ikke minst for mamman) Så det er viktig å ta pauser.
 
Dette lurer jeg også på! Mannen har kjøpt hotellweekend til oss neste helg, og på hotellet er det både basseng og boblebad. Er det innafor å ta boblebad så lenge det ikke er for lenge?

så lenge det ikke er for lenge om gangen, bare kjenn på at du selv ikke blir for varm så kan du bare kose deg :D
 
Jeg duppet nedi et boblebad (med temp på sikkert 40 grader) da jeg var ca 30 uker på vei med første! Jeg visste rett og slett ikke at det kunne være dårlig for fosteret. Kroppen sa i fra etter to minutter med å bli både kvalm og svimmel, og jeg forsto at dette ikke var bra og gikk ut :) stol på deg selv!
 
Har hørt at man skal være forsiktig med badstu, men aner ikke hvor grensene går. Vil tro det der også gjelder å se an lengde og temperatur :)
Ugg... jeg som elsker å ta badstu. Sitter gjerne etter alle andre har rømt etter forde jeg har skrudd varmen så høyt opp
 
Ugg... jeg som elsker å ta badstu. Sitter gjerne etter alle andre har rømt etter forde jeg har skrudd varmen så høyt opp
Hehe, der er nok jeg mer av typen som har rømt badstua for lenge siden :D Men ikke ta mine utspill for helt god fisk, kan hende jeg har misforstått.
 
Back
Topp