Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Fortalte etter tul 10+6 Alt så bra ut med baby, men jeg var i svært dårlig form så passet fint å kunne dele om jeg feks ikke kunne være med på trening etc.
Hadde ikke tenkt å legge ut noe på face, men plutselig gjorde mannen det Skjønte ingenting når innboksen plutselig kokte! Men koselig da. Er 15 uker, så ingen krise å dele nå
Her vet familie, venner og kollegaer det. Så ja, det er vel offentlig Men har ikke sagt det til venner jeg ikke har truffet siste månedene, bortsett fra en god venninne som bor et annet sted.
Både samboer og familie fikk vite samme dag testen var positiv
Noen på jobb fikk vite det relativt tidlig pga behov for tilrettelegging/visse jobber jeg ikke kunne ta.
ellers så får folk vite litt etterhvert som det faller seg naturlig. Kommer nok ikke til å annonsere det på Facebook.
Kun nokre få på jobb som veit om det og etter at mormor fikk vite, så veit heile familien Ellers blir det vel ikkje annonsert i full offentlegheit før vi har vert på OUL, tenker eg.
To venninner fikk vite samme dag som jeg tok test, ene fordi hun var sammen med meg. Jeg fortalte min mor når jeg var rundt 6-7 uker på vei, og fortalte min far + mine nære stesøstre, og samboers foreldre når jeg var 12+5 på farsdagen. Med tanke på usikkerheter enda så vil vi vente med å fortelle resten av familie og venner til nærmere/etter OUL eller til det blir for synlig for de vi omgåes mest. Fortalte leder på læreplassen min nå når jeg var 13+1