Er det offentlig?

Fortalte det til jobben ca uke 7 pga risikojobb. Siden jeg måtte slutte med den jobben jeg egentlig gjør ble det fort veldig offentlig både der og venner. Magen kom tidlig så har ikke hatt sjans til å skjule det :p er 15 uker nå.

Eg fortalte da når eg va 11 veker, då hadde eg nettopp vært på ul og sett ein spretten liten krabat. Dei i nærmeste familie og venner fekk vite det for leeeeeenge siden, min familie fikk vite ved positiv test og hans familie og venner fekk vite det når eg hadde sett hjerteslag på ul.

Har kun fortalt det til sjefen pga. tilrettelegging. Vi tenker å si det til familien og venner i uke 14-15, er nå i uke 12. det blir ikke «offentlig» før OUL tenker jeg

Det var ikke lenger hemmelig etter uke 12. Har fått en liten mage så det er jo synlig nå (straks 13 uker).

Har fortalt til besteforeldre, men ingen andre enda, selv om det begynner å syntes. Blir mye store gensere fremover :hilarious: Tenker å dele med resten etter OUL :happy:

Jobb, familie og venner vet allerede, men offentlig blir det ikke før etter OUL ☺️

13+5 nå, og frem til ultralyd forrige torsdag var det kun de aller aller nærmeste som visste. Siste dagene har jeg fortalt det til gode venner, familie og nærmeste kollegaer. For en kjekk ting å gjøre! :happy: Så nå tenker jeg det er offisielt og at det sprer seg litt naturlig videre herfra. Men kommer ikke til å legge ut noe på Instagram eller sånn helt enda tror jeg. Samboer tror jeg tar det litt etterhvert som han møter folk fra nå av.

Har egentlig vært ganske åpen om det hele veien, men fortalt flere den siste tiden. Publiserer det sikkert etter neste TUL eller OUL:)

Vi fortalte det ikke til noen før jeg var 11+3! Da hadde vi TUL og fikk se at alt var bra :happy: så da føltes det mer trygt å fortelle. Nå er jeg 12+3 og vi har fortalt det til nærmeste familie og venner. Vi har bestemt oss for at det er offentlig nå, men kommer ikke til å legge ut noe på FB før på julaften :happy::Heartred

Offentlig er et stort begrep :hilarious:
Nærmeste venninne: 4 uker
Mamma, 2x søstre: 7 uker
Svigerfamilie: 8 uker
Sjefer: 9 uker
Jobb: 12 uker
Venninner: 14 uker
Facebook kanskje etter oul :joyful:

har fortalt det til alle jeg ønsker å si det til selv, så tenker jeg jungeltelegrafen tar resten :p

Vi fortalte nærmeste familie og venner umiddelbart, utvidet vennekretsen etter første ul, sjefen på jobb i uke 8.
Planlegger å fortelle kolleger etter ul neste uke, er da 12+2.
OUL er på lillejulaften, så etter det blir det annonsering til resten via Facebook og slikt :)

Jobben og nærmeste venner/familie vet det, men offentlig på facebook blir etter OUL :)

Fortalte til familie og sjefen i uke 11-12, og venner i uke 12-13. Kommer ikke til å dele noe på sosiale medier, gjorde jeg ikke sist gang heller :hilarious: Tenker de som trenger å vite det får vite det enten av oss eller noen som vet det :happy:

Fortalte det til de nærmeste i uke 11+4, ingen andre som vet foreløpig :) Er 13+2 nå.

Fortalte det til noen få i uke 7-9, men venter med resten hvertfall et par uker til :)

Offentlig type eget facebook innlegg med nyheten blir det nok ikke :)

Tenker å fortelle det til nærmeste familie og kollegaer nå i løpet av de nærmeste dagene (Uke 13) :joyful:

Har fortalt det til sjefen, rundt uke 7 pga tilrettelegging. Har planlagt å fortelle det til familien i helga, uke 12 i dag.
Så tenker vil å ta det etter hvert som vi møter folk, men regner med at jungeltelegrafen går ganske raskt :angelic:

Back
Topp