er det normalt?

mokkakka

Betatt av forumet
for dere som venter nummer to eller flere... er det normalt og se større ut andre gang en er gravid? selv om man ikke har gått opp mere i vekt en tilsvarende uke forige gang??

alle sier at jeg er så stor, men føler meg ikke stor og samboeren sier at jeg er mye større denne gang.. hm..
men målene på magen viser at jeg er mindre denne gang en forige gang..?? syns det er rart jeg [:-]

Selv har jeg en del mindre mage denne gangen enn sist (sammenlignet bilder)

Venter du samme kjønn?

Mange som ser litt annerledes ut når man venter gutt vs jente..

Ellers vet jeg faktisk ikke..

ja har jente fra før og venter nå en gutt.. kan jo være det som er tilfellet.. :p

kan jo hende..
Med jenter så blir man liksom "stor over det hele"
Og med gutter mer markert mage.. Så kan jo hende at de ser magen tydeligere denne gangen hvis du skjønner hva jeg mener!?

Jeg både føler meg større og ser mye større ut denne gangen. Har gått opp litt mer, men var i utgangspunktet lettere denne gangen, så jeg veier ca det samme som i forrige graviditet.

Jeg er faktisk like stor nå, som dagen før fødsel sist.[&:][8D]

Men jeg bærer ungen helt annerledes nå, tror det har mye å si. Målene ligger på omtrent det samme, så de er ikke større enn sist.

Ej me ser større ut dinne gongen her, men magemålet e det samme som sist. Fekk gut sist, å no venta ej jente. Magen no set høgre enn sist, so e vel derfor ej ser større ut.
So kan no ver det me dej me kanskje, at magen e annaleis?[:)]

ja er rart det der.. jeg veide 5 kg mer denne gangen jeg ble gravid..
men har nå gått opp like mange kg som forrige gang i lik uke..

så på noen bilder som er tatt tre uker før terminen, er like stor som da [:'(] hehehe..

får hele tiden spørsmål om jeg har tvillinger eller om jeg ikke snart skal ligge.. hahahah :p

ja er nok det at magen er annerledes denne gang :P men bærer barnet mye lavere denne gang en sist :9

nå sier samboeren at jeg bare har mage mens forrige gang bar jeg kiloene rundt hele meg :p
så er vel det da, rett og slett :P

Jeg føler meg helt enorm.. er ikke akkurat så veldig langt på vei da.. Sist følte jeg meg ikke høygravid før de siste to ukene, mest pga nedpresset var så stort at jeg måtte vagge mye[:D] Har bare lagt på meg 1kg fra startvekta sålangt (gikk jo ned nesten 5kg de første 12ukene da;)

jeg trur megen min er like stor som sist., men ikke resten av meg [:)] fikk jente sist og venter gutt nå[:)]

Back
Topp