Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, når du står får du vekten til babyen nedover, så det normalt!Er det normalt å kjenne press nederst i magen når man går? Eventuelt stramming også? Det går over så fort jeg setter meg ned.
Ja, når du står får du vekten til babyen nedover, så det normalt!
Merker det selv, når jeg står og går. Ofte kommer kynnere da også, spesielt om jeg går litt fort.
Jeg har også begynt å få sånn mens jeg er f.eks. ute og går. Magen blir helt hard i noen sekunder. Jeg blir uvel av det, syns det er ordentlig ubehagelig. Har heldigvis ikke skjedd så mye enda, men blitt mer vanlig i det siste. Tror det er kynnere :/Jeg får der av og til, føles som knerten legger seg utover på en måte og det blir stramt.
Men magen min kan bli steinhard og jeg blir annpusten, tror der kan være kynner, har ihvetfall lest at det er slik det føles men et nokk andre her inne som kan svare bedre på det
Det er helt normalt!Godt å høre at det var noe så enkelt For jeg opplever det nesten hver gang jeg går.