Er det normalt?

Min2

Blir kjent med forumet
Er det normalt å kjenne press nederst i magen når man går? Eventuelt stramming også? Det går over så fort jeg setter meg ned.

Jeg får der av og til, føles som knerten legger seg utover på en måte og det blir stramt.

Men magen min kan bli steinhard og jeg blir annpusten, tror der kan være kynner, har ihvetfall lest at det er slik det føles :-) men et nokk andre her inne som kan svare bedre på det :-)

Er det normalt å kjenne press nederst i magen når man går? Eventuelt stramming også? Det går over så fort jeg setter meg ned.
Ja, når du står får du vekten til babyen nedover, så det normalt! :-)
Merker det selv, når jeg står og går. Ofte kommer kynnere da også, spesielt om jeg går litt fort.

Ja, når du står får du vekten til babyen nedover, så det normalt! :)
Merker det selv, når jeg står og går. Ofte kommer kynnere da også, spesielt om jeg går litt fort.

Godt å høre at det var noe så enkelt:) For jeg opplever det nesten hver gang jeg går.

Det er nok normalt ja :)
Babyen som presser på nedover :)

Jeg får der av og til, føles som knerten legger seg utover på en måte og det blir stramt.

Men magen min kan bli steinhard og jeg blir annpusten, tror der kan være kynner, har ihvetfall lest at det er slik det føles :-) men et nokk andre her inne som kan svare bedre på det :-)
Jeg har også begynt å få sånn mens jeg er f.eks. ute og går. Magen blir helt hard i noen sekunder. Jeg blir uvel av det, syns det er ordentlig ubehagelig. Har heldigvis ikke skjedd så mye enda, men blitt mer vanlig i det siste. Tror det er kynnere :/

Godt å høre at det var noe så enkelt:) For jeg opplever det nesten hver gang jeg går.
Det er helt normalt! :-)
Er visst derfor man lettere kan få hemoroider som gravid også, fordi vekten av babyen presser nedover.

Du vil merke det enda mer når det ordentlige nedpresset kommer før fødsel. Da detter magen enda litt lenger ned, og det kan føles som baby osv er på vei ut til tider.
Når du setter deg ned, får du ikke vekten fra babyen på samme måte som når du står.

Jeg har hatt det litt tilsvarende de siste dagene, føler det er litt tungt å puste liksom fordi magen blir så hard..
Men det har vart atskillig lengre til meg da. Har måttet legge meg nå for å prøve å finne en god stilling...

Å, dette hadde jeg seinest idag da vi var på tur i marka. Får det spesielt i oppoverbakker. Jeg bare stoppa opp og tok en liten pause, og så gikk det overxsmile3

Back
Topp