Er det normalt

JillJohanne

Gift med forumet
jentene i juni13
Juli13-jentene
At babyen snur seg nå? Vet de kan snu seg enda mange ganger, men nå har hun ligget med rompa opp i værtfall 2 uker. Prøvd og kjenne etter hode, men kjenner bare føttene å rompa hennes :s

Jordmora sa til meg at det ikke var uvanlig hos førstegangsfødende at babyen snudde seg tidlig :-) min har hatt hodet ned siden uke 26 ihvertfall, kanskje tidligere også :-)

Mener de kan snu seg til godt over uke 30 hvertfall. Min driver stadig og turner inni magen,så tror ikke h*n har bestemt seg enda ;)

At babyen snur seg nå? Vet de kan snu seg enda mange ganger, men nå har hun ligget med rompa opp i værtfall 2 uker. Prøvd og kjenne etter hode, men kjenner bare føttene å rompa hennes :s
Hvor langt er du på vei?? Jeg leste et eller annet sted at mange babyer la seg til rundt uke 30.. Men har jo ingen erfaring med dette.. bare leste det =)

Jordmora sa til meg at det ikke var uvanlig hos førstegangsfødende at babyen snudde seg tidlig :-) min har hatt hodet ned siden uke 26 ihvertfall, kanskje tidligere også :-)
Jeg er 25 uker nå, og har ikke kjent hode til babyen på lenge :) men da er det vell normalt da :) skal til jordmor på fredag, får høre med henne da :)

Min lå med hodet ned omtrent hele tiden sist. Han turna selvfølgelig rundt så lenge han hadde plass til det,men når han la seg til så var hodet ned ;)

Har akkurat kommet tilbake fra jordmor. Hun sa at hos førstegangsfødende er det vanlig at babyen bestemmer seg i U34-35. Men mulig deres små bare koser seg med hodet ned og vil være sånn?
Min snur seg hele tiden, noen ganger et par ganger om dagen. og jeg er i U28+1....

Når jeg gikk med storebror, låg han i sete fram til uke 36 tror jeg det var, dagen før vi skulle inn på snuing, så snudde han seg selv, heldigvis :) Så trur nok at dem kan snu seg en stund til framover, om dem føler for det ;)

Jeg var hos legen nylig, han sa at de skjelden snur seg rundt denne tiden. Den tiden jeg er på altså.
Men de kan vel gjøre det..

Jeg er 26 uker på vei.. gutten har ligget med hodet ned siden oul, mens jenta ligger med beina ned.. hun kan fortsatt snu seg har jeg fått beskjed om. Gutten ligger med hodet ned, men ikke festet altså..

Sent from my HTC One V using BV Forum

Min lå med hodet ned i går når jeg var på UL, å håper i grunn han bare fortsetter med det:) jeg er 30 uker i dag:)

Førstegangs gravide er det mere vanlig at babyen snur seg og fester seg i god tid..Andre gang etter er det...skal si, ferdig strekt og mere tumle plass og setefødsel er en større "rissiko". Stort sett så snur de seg, men senere

Back
Topp