Er det normalt ..

Drømmemamma

Flørter med forumet
av svigermødre og spørre ut barnebarna sine om hvordan vi (foreldrene) er hjemme? 
Feks : Krangler mamma & pappa mye?
- Dusjer dere barn ofte? Får dere noen ganger lov å bade? 
- Hvordan gjør mamma & pappa det når dere legges? 
- Blir de fort sint på dere?
Har en stk storebror som blir 7 år nå,disse spørsmålene har svigermor spurt han om,så kom han hjem å sa det til meg. 
Hvordan skal jeg reagere på det? 
Vist hun lurer så veldig på det,kan hun ikke heller komme til oss å spørre om dette,ikke gå via sønn vår? 

Drømmemamma skrev:
av svigermødre og spørre ut barnebarna sine om hvordan vi (foreldrene) er hjemme? 
Feks : Krangler mamma & pappa mye?
- Dusjer dere barn ofte? Får dere noen ganger lov å bade? 
- Hvordan gjør mamma & pappa det når dere legges? 
- Blir de fort sint på dere?
Har en stk storebror som blir 7 år nå,disse spørsmålene har svigermor spurt han om,så kom han hjem å sa det til meg. 
Hvordan skal jeg reagere på det? 
Vist hun lurer så veldig på det,kan hun ikke heller komme til oss å spørre om dette,ikke gå via sønn vår? 

Jeg hadde som deg stussa litt på det, men så ville jeg ringt og snakket med henne om det også. Syns det er undelig å forhøre ungen slik og det måtte da vært mer stuerent å spørre dere voksne, men det er min mening da...

Veldig sært. Det høres ut som om hun mistenker at han ikke har det noe bra hjemme?

Hadde det  skjedd her hadde jeg konfrontert vedkommende med disse spørsmålene. 
Slike "avhør"  bør man spare ungene for altså. Helt greit at  de bryr seg og spør om ting, men sånn som det kommer frem i HI så er det way over line for min del. 

Miriel skrev:
Veldig sært. Det høres ut som om hun mistenker at han ikke har det noe bra hjemme?

Man skulle vel neste tru det er det hun mistenker,men både gutten og jentene har det veldig bra her hjemme. 

Trone skrev:
Slike "avhør"  bør man spare ungene for altså. Helt greit at  de bryr seg og spør om ting, men sånn som det kommer frem i HI så er det way over line for min del. 

Føler det å sånn,å lurer hun kan hun jo spørre sønn sin eller meg. Trenger jo ikke blande inn gutten.

Kan hende at hun spør fordi hun selv har hatt dårlig erfaring.  Men så bra at han forteller det til deg:-)

Jeg hadde nok tatt det opp med svigers jeg,og sagt at viss hun lurer på noe kan hun spørre deg eller mannen......

Drømmemamma skrev:

Trone skrev:

Føler det å sånn,å lurer hun kan hun jo spørre sønn sin eller meg. Trenger jo ikke blande inn gutten.

Hvis hun tror dere ikke behandler barna bra, så er det jo ikke rart at hun spør barnet istedet. Hvis dere hadde vanskjøttet dem, så hadde dere neppe innrømmet det...

Back
Topp