Er det normalt??

Dollface

Forumet er livet
VIP
Eller.. jeg skjønner jo at det ikke er det, men ÅFFER er det sånn????

Jeg har hatt KOBBERspiral (altså fritt for hormoner og andre ulumskheter..) i nesten 4 år.
I juni tok jeg den ut, og har hatt stabil syklus på 29-30 dager siden jeg satt den inn....
Jeg var midt i syklusen da jeg tok den ut, og satsa jo på at dette skulle gå kjapt og smertefritt (å bli smelt på tjukka altså...). T satt jo som et skudd etter ett jukk og takk for i dag liksom...

Neida.. den syklusen jeg da var inne dro plutselig ut til 35 dager.... Neste ble 38... og nå er jeg på dag 37... og fremdeles ingen mensen.. og ikke er jeg gravid heller...

SÅ HVOOOOORFOR er det sånn????
Jeg blir gæren......

Jeg hadde det akkurat omvendt. Ble gravid før jeg begynte å prøve etter kobberspiralen var ute. Var sikkert ikke det du ville høre kanskje, men jeg tenker at det i alle fall er forskjellig fra person til person.

det er normalt med ustabile sykluser i starten, dessverre! håper spira sitter snart 

3xS skrev:
det er normalt med ustabile sykluser i starten, dessverre! håper spira sitter snart 

men hvorfor er det normalt?
Kobberspiralen påvirker jo ikke kroppens hormonbalanse what so ever... så i teorien skulle jeg bare fortsatt der jeg var den dagen jeg tok den ut....

Dollface skrev:
Eller.. jeg skjønner jo at det ikke er det, men ÅFFER er det sånn????

Jeg har hatt KOBBERspiral (altså fritt for hormoner og andre ulumskheter..) i nesten 4 år.
I juni tok jeg den ut, og har hatt stabil syklus på 29-30 dager siden jeg satt den inn....
Jeg var midt i syklusen da jeg tok den ut, og satsa jo på at dette skulle gå kjapt og smertefritt (å bli smelt på tjukka altså...). T satt jo som et skudd etter ett jukk og takk for i dag liksom...

Neida.. den syklusen jeg da var inne dro plutselig ut til 35 dager.... Neste ble 38... og nå er jeg på dag 37... og fremdeles ingen mensen.. og ikke er jeg gravid heller...

SÅ HVOOOOORFOR er det sånn????
Jeg blir gæren......

Jeg hadde jojo syklus, varierte fra 4 til 6 uker og jeg blei heller ikke gravid. Etter mye så endte jeg opp med å prøve fotsoneterapi og akupunktur for å stabilisere syklusen og lette sjansene for å bli gravid. 4 behandlinger 1 mens å der satt den :)

Back
Topp