Er det normalt?

Vinterstorm

Gift med forumet
Mailykke <3
Lillegutt har begynt å slå seg selv veldig ofte. Sånn i hodet liksom... Han ser på meg også slår han seg, gjerne hvis han er fornærmet, men også andre ganger... Kan også stå å dunke hodet i noe[8D] Er dette normalt egentlig?? Han er 15 mnd[:)]

Kanskje det er en fase[8|]

Tror det er en fase, som kanskje kan vare en stund. Småen begynte også med det rundt den alderen, hender han gjør det ennå. Han er straks 22 mndr.
[8D]

ORIGINAL: Jadasåneidaså

Vil bare nevne at det er veldig flott når de har spist grøt med henda og makrell i tomat...[8D]

Mmmmm...[:'(][8D]

ORIGINAL: Jadasåneidaså

Tror det er en fase, som kanskje kan vare en stund. Småen begynte også med det rundt den alderen, hender han gjør det ennå. Han er straks 22 mndr.
[8D]

Godt det er flere da[:D][8D]

Min slo hodet sitt i gulvet når han trengte litt oppmerksomhet. Men han er litt pystete da, så det var en meget komisk affære: sjekke om mamma ser - sjekke avstanden til gulvet - med blikket godt festet på mamma, nærmer hodet seg gulvet svææært sakte og kontrollert - når gulvet er ca 2 cm unna, så er det bare å dunke litt slik at det akkurat blir en liten dunkelyd - så til det beste: gråte litt og håpe at mamma synes synd på meg[:D]

Back
Topp