Er det normalt?

Nullenusken

Forumet er livet
Jeg er nå 21,5 uke på vei....
Helt fra jeg tippet over 16 uker, har jeg kjent tydelige spark mange ganger om dagen, hver eneste dag. Har en veldig aktiv gutt i magen.

I dag har jeg mange ganger hatt vonde menssmerter.... I tillegg har bekkenet vært et helvete....
Og jeg kan ikke huske å ha kjent mer enn maks et par svake dult tidligere i dag, og er virkelig ikke sikker på dem heller.... Så dette er i så fall første dagen på 5,5 uker hvor jeg ikke har kjent spark....

Jeg har gjort en del husarbeid i dag, og malte en dørkarm med Sense-maling....

Har prøvd å ikke tenke på det før i dag, men nå når jeg la meg begynte tankene å komme....
Er redd for å prøve doppleren, for hva om jeg ikke finner hjertelyden i dag, for første gang.....
Har hatt en vond kynner, ingen blødning....

Huff, ble litt nervøs her kjenner jeg....
Er det normalt?

Hei.
huff da. ikke ta sorgen på forskudd. Jeg sto på ski en gang da jeg var gravid, og da falt jeg selfølgelig rett på rompa. Da lå den ellers så livlige jenta mi helt iro i magen resten av kvelden...
Jeg tror ikke malingen i seg selv har gjort noe skade. Men du må huske å slappe av og :)
Prøv dopleren din du.. . hadde ihvertfall jeg gjort.

Lykke til. [:)]

ring jordmor om du er bekymret. helelr en gang for mye enn en gan for lite sier de jo alltid !!

Du har enda noen uker igjen hvor du SKAL kjenne aktivitet hver dag. [:)]
Så ikke bekymre deg. Noe jeg forresten har funnet ut, er at lillemor i magen ALDRI
sparker hvis jeg går rundt og uroer meg..[8D] Hvis du i tillegg har et ubehag i kroppen, vondt noe sted,
er de ofte helt i ro.

Jeg forstår dine bekymringer, men jeg lover, ofte er det bare vi som lurer oss selv[:D]
Godt å lese at han våknet igjen!

Back
Topp