Er det normalt?

Jente10spire14

Glad i forumet
Augustmødrene 2014
Mange av dere snakker om kynnere.. Jeg har enda ikke hatt noen kynnere, er dette normalt eller unormalt?? [8D]

Håper forresten alle har kost seg masse i solen idag [:D]

Er nokk veldig forskjellig fra person til person. Men mener jeg leste at man oftest får flere av disse etter uke 30. Flergangsfødene får ofte mer hyppige kynnere.

Det kan hende du har de uten å merke de [8D]

Kommer sikkert etterhvært ! :)

Har ikke merket så mye kynnere ennå, men noen har det jo vært. Mener å huske at jeg kjente MYE mer kynnere med førstemann. Men tenker ikke så mye på det, gitt.

ORIGINAL: Bouncing Buttplug

Hadde ikke en eneste merkbar, vond kynner i hele forrige svangerskap faktisk..
Merket at magen ble hard av og til, men eller nuthin..

Dette svangerskapet har jeg MASSE kynnere..[:'(] Bare vær glad du slipper du!..[;)]

Ja, da er jeg glad til jeg [;)] 

Jeg ammer, men har likevel ikke kynnere. Det er herlig. Hadde MYE og sterke kynnere forrige graviditet, så så forskjellig kan det være altså!

Kynnere er der hele tiden,selv om du ikke merker det![:)]
Jeg er gravid med nummer to, og jeg kjenner kynnerene MYE bedre nå enn første gang jeg gikk gravid[:)]

ORIGINAL: Lulli

Jeg har heller ikke hatt en eneste kynner.. regner vel med vi hadde merket det[8|][:)]

du har nok hatt kynnere, men ikke alle kynnere du kjenner. Jeg sitter og kjenner på at snuppa sparker som bare det og pluddselig blir hun stille. Når jeg da tar og klemmer litt på magen kjenner jeg at magen er kjempe hard, men kjenner det ikke i selve magen om du forstår.

Jeg har lest i den ene boka jeg fikk av jordmor at vi har kynnere hele svangerskapet, vi skal bare ønske de velkommen for det er et godt tegn på at kroppen øver seg på fødsel.

Så lenge kynnerene ikke er vonde så er de heller ikke farlige sies det.

Jeg kjente ikke en eneste kynner i forrige svangerskap. ikke kjent noen nå heller.

Back
Topp