er det normalt eller??

Strikkeguri

Elsker forumet
begynnte på puregon penn på onsdag så har nå tatt 5 doser på 125 IE  og allerede andre dagen kjente jeg murringer der nede...men da varte den ikke så lenge men siden i går har jeg hatt konstant murringer.......skal jo ikke på kontroll før fredag da også har jeg begynnt å tenke en del på slik overstimulering, er jo redd for å få det liksom. murrer ganske kraftig altså. er det normalt at man merker det så fort??eller er det bare positivt i forhold til om det er klart til fredag? eller skal det ikke være slik i det hele tatt?? [:D]jada jeg er nok litt spent på forsøket og vil selvsagt at det skal gå bra[:D]

hmm jeg aner ikke, jeg kjenner ingenting, men det gjorde jeg ikke ved fårrige forsøk heller..jeg er på sprøtedag 4 i dag da..du har jo ikke så stor dose heller da, jeg er på dose 100ie og det er og lite..
kanskje du må ringe klinikken i morra å høre hva di sier..

tusen takk for svar, er det forresten noen som vet noe om hvor viktig det er å ta synarela til riktig tid?? for andre gang denne uka så bikka klokka 21 før jeg kom på det.....*surrehue*

Jeg merket også "jobbing" etter dag 2 med Puregon. Jeg hadde dose 150IE. Gikk på sprøyter i åtte dager. Hva som er normalt aner jeg ikke. Men jeg fikk ut 6 egg hvor 3 ble befruktet. OG Idag setter jeg inn gullegget [;)]

Synarela har jeg ingen kjennskap til [8|]

ORIGINAL: småsmurf

ORIGINAL: Solstranda

tusen takk for svar, er det forresten noen som vet noe om hvor viktig det er å ta synarela til riktig tid?? for andre gang denne uka så bikka klokka 21 før jeg kom på det.....*surrehue*

Nå vet ikke jeg hvilket klokkeslett du sprayer, men jeg har nå klart å glemme det dann og vann, sikkert en time eller to av og til, er nok krise med en forglemmelse, bare en husker det på jevna[;)]

sprayer kl 08 og 20

Om du er usikker ringer du sykehuset. Alle har forskjellig erfaring og opplevelse.
Jeg hadde murringer

Back
Topp