Er det normalt å skravle sååå lenge?

kristinfu

Blir kjent med forumet
Hei.
Jenta mi er relativt grei å legge. Hun koser seg i senga hvis hun er mett og trøtt. Men på dagtid gjesper hun stort og er urolig når hun blir trøtt. Da legger jeg henne i senga på halvmørkt rom....da ligger hun å skravler i opp til en time før hun sovner. Flere som opplever dette? Av og til ligger hun helt stille og bare titter rundt med store øyne......

snille,lille jenta di da [:)]

Martine kan i perioder være sånn..Bare ligge og skravle og pludre tilhun sovner,men hører til sjeldenhetene her i heimen..

Ja[:)], hun er kjempesnill og god....men av og til lurer jeg på om hun ligger der og egentlig ikke skal sove og at hun liksom er litt ensom (litt teit men). Men hun pleier å sovne til slutt

ORIGINAL: kristinfu

Ja[:)], hun er kjempesnill og god....men av og til lurer jeg på om hun ligger der og egentlig ikke skal sove og at hun liksom er litt ensom (litt teit men). Men hun pleier å sovne til slutt

ikke teit tanke i det hele tatt. typisk mammatanke tror jeg [;)]
"uff hun er ikke trøtt, ligger der alene på rommet sitt,ensom stakkars, uff,jeg stuer jo bare vekk barnet mitt" de tankene kjenner jeg igjen. MEN  så lenge hun virker fornøyd og ikke gråter, så trives hun nok med å ligge sånn alene og pludre [:)]

tror ikke dem vet hva ensom er[;)] og hvis ho hadde følt seg trist så hadde ho nok sagt i fra[;)]

Sånn er zimile hver eneste gang vi legge rhenne for å sove. morgen, dag elelr kveld. Ligger kjeeeempe lenge og snakker og roper og tuller [8|][8D]

Back
Topp