er det noen

peca

Elsker forumet
som har gitt de små den fruktmosen som følger med i rimi pakken?(den med jordbær,bringebær og blåbær)
trodde kanskje det var litt hardt for magen???eller ??noen som reagerte?

 
Jeg har gitt den til Sander, men han fikk litt røde prikker i ansiktet. Vet ikke om det var pga den eller noe annet. så vi skal prøve igjen[:)]
 
Theodor fikk de og jeg leste etterpå at det var jordbær i de.. Tenkte ikke at de ville tilsette jordbær i noe som så små barn kan spise, men det hadde de tydeligvis gjort! Rart syns nå jeg..
Men han reagerte uansett ikke noe på det, merket ingen forandring på magen..[:)]
 
jenta mi likte det,ellers ngen reaksjoner
 
Vi fikk ikke den vi! Hos oss var det noe med aprikos.. gult lokk tror jeg.
Og den koppen, fikk dere med eller uten hanker til å holde i? Vi fikk uten...
 
ORIGINAL: Kvitre

Vi fikk ikke den vi! Hos oss var det noe med aprikos.. gult lokk tror jeg.
Og den koppen, fikk dere med eller uten hanker til å holde i? Vi fikk uten...

 
Uten. Men bruker den ikke enda, rant litt fort av den. Har en annen som vi har begynt å bruke som fulgte med i forrige rimi pakke,men hank. Den er fra 6 mnd. Den andre var fra 1 år tror jeg.
 
Jean har spist den lenge nå, synes den er kjempe god.
Ikke reagert noe på den[:D]
Men de små reagerer veldig forskjellig da, kanskje lurt og bare ta litt i første omgang?!
 
Back
Topp