er det noen

Jeg! Stoppet å røyke den dagen jeg fant ut at jeg var gravid.Begynte igjen ca 1mnd etter at han kom til verden.Du?

Huff ja. Begynte igjen i påsken[:'(]

Jeg har røyket litt når jeg har vært ute og tatt en øl.. Men røyker ikke ellers, så det blir jo fryktelig lite og sjelden røyking![:)]

Jepp... har nok det... Kutta ned betraktilig under sv.sk., men har nå gått opp til fast igjen. Holdte meg under amminga...

Og jeg synes det er godt å ta seg en blås i sommertider...[8|]

Jeg er tilbake kun som festrøyker, men mannen min liker det ikke i det heletatt, så blir bare når han ikke er med, men da blir det i tillegg ganske mange...

Jeg begynte for en tid tilbake med å ta meg en kveldsblås når lillesnuppen har lagt seg, og jeg har holdt meg til det [:)]

ja, desverre..[:@]

har røyka de to gangene jeg har vært ute på byn, men ikke mer enn det - og jeg skal klare å holde meg til det også, for jeg vil absolutt ikke begynne å røyke fast igjen!! 

har eeeeegentlig holdt mæ til festrøyking... men nu når d har vært så fint vær så har æ tatt mæ noen røyk ja...

men nu e d slutt!!  kjenn at æ bynn å bi røyksugen.. så må nok kutt ut nu kjenn æ....

syntes det er deilig å være røykfri jeg røyka før men ikke nå mer[:D][:)]

ja det er veldig deilig, men jeg må innrømme at det noen ganger frister veldig med en røyk! spesielt når det er fint vær! men jeg skal være sterk [:D]

jeg røyka under svangerskapet(mye mindre enn vanlig selvsagt) men nå røyker jeg værre enn aldir før tror jeg[:'(][&:]

Back
Topp