Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
ikke sagt det til noen enda,litt lyst men tørr liksom ikke før etter uke 12.Jobber fullt fremover så ukene flyr jo å vips er man der...mulig jeg må si det på jobb da med tanke på løft av pasienter alene.
Jeg har ikke sagt noe til noen andre enn mine aller nærmeste venninner og det kun for å ha litt hjelp til å skjule videre. De er alle barnløse og lever livets glade dager som de fint sier selv og skal ha meg med på ditt og datt hele tida. Da er det greit at de vet, så de kan hjelpe meg i å holde det skjult litt til
Sagt det til noen få venner og kun til min søster... Resten av familie vet ingenting... Skal avsløre det på fb på bursdagen min i august med et ul-bilde
Her vet begge sett besteforeldre og 2 venninner av meg! Har lyst å si det til flere også fordi dette er så vanskelig å holde hemmelig
Men mye kan fremdeles gå gale så får vel smøre meg med tålmodighet! Dette er førstemann og jeg blir 33 om en uke så dere kan tro det er mange som venter på dette barnet!
Her er det kun eg og mannen og en søster som avslørte meg som vet det. Vi venter til over tidlig UL med å fortelle foreldrene våre, søsken og gode venner. Andre får vite det etterhvert når det skulle passe seg
Vi har mistet så mange ganger at vi tør ikke å fortelle enda. Har fortalt det til to nære venninner, ellers ingen. Usikker på når vi avslører også. Kan hende nærmeste familie får vite etter uke 12, men jobb håper jeg å vente med til oul.
Her vet foreldre og søsken pluss bestevenninna mi skal på fest 26 juli og er da 11+3 og har vært på en ny ultralyd innen da, så er alt bra da, så forteller vi det da
Bare meg og samboere vanskelig å holde det hemmelig! Har vært i bryllup, jobb fest og skal i 50årsdag+30års bryllupsdag.. Lurer alle med alkoholfri vin
uke 10 i morgen og ingen vet med sikkerhet enda. Skal hvertfall vente til uke 12. Svigerfamilien mistenker og prøver å lure det fram hver gang vi møtes da Skal i UL i uke 13 så hååååper jeg klarer å skjule det til etter det
Jeg har ikke sagt det til noen enda, mannen fikk vite det i dag.. Jeg har visst det en liten stund, men siden dette ikke var planlagt var jeg litt redd for hvordan han skulle reagere. Han ville ikke ha flere barn men det gikk heldigvis bra så nå bare gleder vi oss