er det noen...

mammaFisk

Elsker forumet
flere som sover på magen? Jeg begynner kjenne at det er noe hardt i magen som vokser, men ender alltid opp på å sover på magen. Så jeg lurer på om det er flere som fortsatt sover på magen? [:)]. Lurer virkelig på åssen jeg skal klare meg når magen blir større...hi hi[:D]

JEg har alltid brukt å sove på magen, men nå prøver jeg så godt jeg kan å bli flinkere til å sove på ryggen eller siden... det er ikke lett nei.

Men det kan da ikke være farlig for den lille? Blir ikke skviset...he he!! Jeg vet jeg har lest et sted at det ikke gjør noe, men merkelig så bekymret man blir for alt[;)]

Jeg har også lurt på om den lille kan bli skviset. Jeg vet virkelig ikke altså. Men det må vel gå bra???
Ja det er helt utrolig hvor mye det går ann å bekymre seg...

før dette ikke er bra for bebisen orker ikke dere å ligge på magen[:D]

Takk for svar, godt å vite![:)]

ORIGINAL: gravid fisk

Takk for svar, godt å vite![:)]

sover på magen selv.. har ikke sjans til og sovne på ryggen.. så det kan jo bli spennende om noen månder..hehe..

Ungen ligger så beskytta der inne, at jeg tviler på at vi skviser den..

Jeg lurer også veldig på hvordan jeg skal klare å ikke sovne på magen etterhvert...går bra enda, for jeg har ikke fått noe mage som er i veien, men den kommer vel snart, så da får jeg bare nøye meg med å sovne på sida...etter hvert er det jo ikke bra å ligge på ryggen heller...men det er ikke før vi blir veldig store da...
Lykke til alle sammen [;)]

jeg sov på magen en stund, men så ble det ubehaglig og ligge sånn.. følte meg som en gyngehest [8|]

Back
Topp