Er det noen...

Ane81

Gift med forumet
...her som skal ta magebilder hos fotograf? Hvilken uke syns dere det er best å velge? Mannen vil gjerne at vi skal ta, men jeg er så usikker på når... Syns magen er så fin nå[:)], samtidig så kommer den jo sikkert til å være kjempefin senere også...
Og er det noen som har benyttet seg av gratisfotograferinga hos Fame, og som vet om pappa'n får være med også?

det positive med å ta magebilder nå er jo hvis man ikke har forferdelig med strekkmerker å sånne ting men jeg ville jo helst tatt disse bildene når magen blir litt større---har jo mage nå men det er vel koseligere å ta det om ca en mnd eller to?????ikke vet jeg[:)]har ikke fått noe strekkmerker enda det kommer vel senere tenker jeg[8|]

Jeg har ikke helt bestemt meg for det ennå. Men det er jo gode argumenter for og imot de fleste tidspunkter. Har du tenkt å ta bilde av magen bar eller med klær? Jeg har nemlig planer om å se litt mindre ut som et spøkelse før jeg eventuelt oppsøker fotograf. Men etter hvert øker jo risikoen for strekkmerker, så... Kanskje rundt uke 30 er fint? Da er det mer vår og vi har litt mer farge, samtidig som magen er en fin kul og ikke diger og med flere striper enn et Norgeskart som min svigerinne presterte å påstå at jeg kom til å få (hun sa det i uke 8).

Tror jeg skal ta med klær på, for de jeg har sett har vært veldig fine og jeg er nok mest komfortabel med noe på kroppen[;)]

Har også veldig lyst til å ta bilde.......

Får se om det blir noe med meg!!![:D][:D]

Håper de som prøver forteller hva de synes/hvordan det var!![:D][:D]

Dumme svigerinne[:'(][:'(][:'(]
Hun var nok sjalu!!

ORIGINAL: Maur Asto

Jeg har ikke helt bestemt meg for det ennå. Men det er jo gode argumenter for og imot de fleste tidspunkter. Har du tenkt å ta bilde av magen bar eller med klær? Jeg har nemlig planer om å se litt mindre ut som et spøkelse før jeg eventuelt oppsøker fotograf. Men etter hvert øker jo risikoen for strekkmerker, så... Kanskje rundt uke 30 er fint? Da er det mer vår og vi har litt mer farge, samtidig som magen er en fin kul og ikke diger og med flere striper enn et Norgeskart som min svigerinne presterte å påstå at jeg kom til å få (hun sa det i uke 8).

Gratis fotografering??? fortell, er det bare noen som får dette gratis? hvor er dette? Hørtes jo koselig ut[:D]

ORIGINAL: mrs smith

Gratis fotografering??? fortell, er det bare noen som får dette gratis? hvor er dette? Hørtes jo koselig ut[:D]

er bare å dra innom en fame fotograf mellom ett å to på hvilken som helst tirsdag så kan man ta bilder [:)]

jeg kjenner fotografen her i byen så det blir nok med klær på tenker jeg [:-]

å så hørte jeg at de som kommer å tar magebilde får også gavekort på gratis fotografering av babyen når den kommer [:D]

Ja,var ikke d d som var i bladet "gravid" ?? men da måtte du klippe ut en ting å vise d til de på Fame? d skulle vell være gratis..
Har kjøpt bladet for noen uker siden og nå finner jeg d ikke igjen[&:]
Kan prøve å søke på Fame,så kanskje kommer d opp heimesiden så kan jeg se hvor i lande de har d [;)]

Back
Topp