Er det noen studenter her?

Tufsla

Forelsket i forumet
Noen i termingruppa vår som er student nå, og hva går du? :-)

Jeg hadde planer om å ta opp fag fra vgs til høsten :p Men får se hvordan jeg løser det! Må forbedre karakterer, har så veldig lyst til å bli sykepleier :)

Jeg hadde planer om å ta opp fag fra vgs til høsten :p Men får se hvordan jeg løser det! Må forbedre karakterer, har så veldig lyst til å bli sykepleier :)

Det er ikke en dum ide det, kjekt å sette seg mål :-)
Selv går jeg lærerutd 1-7kl m/realfag :-) Er på mitt andre år når baby kommer, så skal prøve å bestå begge eksamene til høsten, men MÅ heldigvis ikke bestå :-)

Det er ikke en dum ide det, kjekt å sette seg mål :-)
Selv går jeg lærerutd 1-7kl m/realfag :-) Er på mitt andre år når baby kommer, så skal prøve å bestå begge eksamene til høsten, men MÅ heldigvis ikke bestå :-)
Ja, sant :) Har satt meg mål i mange år nå, men så kommer det noe i veien hver gang :p Denne gangen får jeg bare bite tennene sammen og få det til å fungere :)

Ja, sant :) Har satt meg mål i mange år nå, men så kommer det noe i veien hver gang :p Denne gangen får jeg bare bite tennene sammen og få det til å fungere :)

Kan jo være nok å ta ett og ett fag også da? :-)

Er student men skal forhåpentligvis ha siste eksamen i mai :p
Hva jeg studerer må dere vente med i tilfelle noen skulle kjenne meg igjen :)

Er student men skal forhåpentligvis ha siste eksamen i mai :p
Hva jeg studerer må dere vente med i tilfelle noen skulle kjenne meg igjen :)

En ganske spesiell utdanning altså? :-)

Så kjekt å se at der er flere her :-D

Jeg er også student :) Har ett år igjen etter dette, siden jeg kommer til å ta permisjon neste studieår :)

Jeg er også student, med 1 år igjen etter dette :-) sykepleier 2 året :-)

Nettstudent, regnskap... Sliter og har havna skikkelig på etterskudd med alt nå. Eier ikke selvdisiplin til sånt. :p

Går sisteåret på sykepleien. Rekker forhåpentligvis å bli ferdig med praksis før knøttet kommer. Da er det kun hjemmeeksamen og bacheloren igjen så går vel bra! :)

Nettstudent, regnskap... Sliter og har havna skikkelig på etterskudd med alt nå. Eier ikke selvdisiplin til sånt. :p

Hadde planer om nettstudie selv også, men er ganske glad for at jeg endte opp på skole, for jeg har ikke mye selvdisiplin selv heller :-P

Back
Topp