er det noen som

stinesin

Glad i forumet
fulgte med på privat praksis når det gikk, syns det var så spennende.. håper d kommer ny sesong snart..

JA!!!
Dårlig gjort å avslutte sesongen sånn...
Den nye er ikke sendt i usa enda, så vidt jeg vet....
Bare å vente

jaaaaaaaaa[:D] fader for en avsluttning[:@] men det kommer nok ny sesong etterhvert [:D]

ORIGINAL: Beckymams

åh, koss va sesongavslutninga? Huskitj d æg...

Den gravide psykologen ble angrepet av en av sine pasienter. Denne pasienten hadde mistet barnet sitt og fått det for seg at psykologen hadde hennes barn i magen. Overfalte og lammet psykologen hjemme hos seg og skulle til å begynne å skjære i magen. Psykologen stoppet henne fordi hun begynte og skjære feil og da ville både barnet og hun dø... Instruerte henne i hvordan hun skulle gjøre inngrepet, vel vitende om at hun selv ville dø. Kniven ble satt mot magen, så......

.... fortsetter neste sesong....

Det er mulig hun blir reddet for en av disse mennene hennes skulle komme bort å si at han elsker henne og vil ha henne, meeeeeeeeeeeeeen...............

ååh, gleder meg til ny sesong!

Det var en utrolig spennende sesong avslutning ja[:D]
Kjedelig å måtte vente så lenge for å se hva som skjer.
Det er jo så forferdelig det som skjer med henne[:(] Husker når jeg var gravid. Var alltid på vakt. Hadde jo hørt om de gangene det hadde skjedd i virkeligheten. Har jo ikke skjedd i Norge som jeg vet om. Men passet på uansett. hihi[:D]
Gleder meg til serien begynner igjen[:)]

ORIGINAL: Den graverte

JA!!!
Dårlig gjort å avslutte sesongen sånn...
Den nye er ikke sendt i usa enda, så vidt jeg vet....
Bare å vente

Back
Topp