kjenner meg igjen dergjorde det samme med hun førstealt for å kunne sove..hehe bestemt er hun ja..men mamma er av og til enda mer bestemt
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
kjenner meg igjen dergjorde det samme med hun førstealt for å kunne sove..hehe bestemt er hun ja..men mamma er av og til enda mer bestemt
![]()
vi har den samme, OG en rosa og lilla. Måtte ha hver sin, ellers ble det bare balubaVI har handlet inn tannbørste i dag. ROSA og grønn
![]()
var jo samme problemet her, lot henne leke med den før hun fikk tanna. Så når vi skulle pusse tennene hennes ble hun illsint, så derfor kjøpte jeg en til!Jeg fikk tannbørste på helsestasjon.. Liana har fått surre med den før hun fikk tann, og blir sååå sinna hvis jeg tar den vekk fra hunhaha
var jo samme problemet her, lot henne leke med den før hun fikk tanna. Så når vi skulle pusse tennene hennes ble hun illsint, så derfor kjøpte jeg en til!![]()
tror det er tannkremen som gjør tannpussen så populær, den smaker jo snadder!haha ja ikke dumt dethar gått bra å pusse til nå, hun gaper og bare gliser
men da kan jeg ikke gi hun tannbørsten først, for da blir det en annen reaksjon
![]()
hehe, hun vil sikkert smake på tannkremenSnuppa her tar tunga si i veien når vi skal pusse
Det ser ut som det kommer en tann i overkjeven, det var nok derfor det bødde tidligere i dag.
Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum
Nja, synes det er en bevisst krangling med tungahehe, hun vil sikkert smake på tannkremen![]()
hehe, det kan jo hende det er tilfellet daNja, synes det er en bevisst krangling med tunga
Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum
tror det er tannkremen som gjør tannpussen så populær, den smaker jo snadder!![]()
![]()
hehe, nei Dentinoxen HATER hun her. Dytter fingeren ut med tunga så alt kommer på tunga og ikke gommeneja den smaker nok godtsamme hvis jeg skal smøre i munnen for å dempe smertene..får plutselig sugetak på fingeren, for den dentinox'en smaker visst godt den å
![]()
hehe, nei Dentinoxen HATER hun her. Dytter fingeren ut med tunga så alt kommer på tunga og ikke gommene![]()
![]()
hehe, ja, ser den! Vanskelig å få smurt uansett altså!haha ja smak og behag![]()
begge mine har vært ville etter den.. Liana gliser som bare det når jeg kommer med flasken og spytter gjerne ut smokken
men det gjør det også litt vanskelig å få smurt, siden hun heller vil suge på fingeren
![]()
Hehe.. Sånn var det her også. For en mnd siden var hun sinnssykt sutrete, og jeg var sikker på at det skulle komme ei tann.. Smurte med Dentinox med jevne mellomrom i påvent av tanna (som fortsatt ikke har kommet btw) og misstenkte til slutt at hun var så utspekulert at hun sutra for å få godsakene.ja den smaker nok godtsamme hvis jeg skal smøre i munnen for å dempe smertene..får plutselig sugetak på fingeren, for den dentinox'en smaker visst godt den å
![]()
hahaha, herlig!Hehe.. Sånn var det her også. For en mnd siden var hun sinnssykt sutrete, og jeg var sikker på at det skulle komme ei tann.. Smurte med Dentinox med jevne mellomrom i påvent av tanna (som fortsatt ikke har kommet btw) og misstenkte til slutt at hun var så utspekulert at hun sutra for å få godsakene.Slutta dermed å gi Dentinox, og sutringa ga seg der etter.
![]()
Hehe.. Sånn var det her også. For en mnd siden var hun sinnssykt sutrete, og jeg var sikker på at det skulle komme ei tann.. Smurte med Dentinox med jevne mellomrom i påvent av tanna (som fortsatt ikke har kommet btw) og misstenkte til slutt at hun var så utspekulert at hun sutra for å få godsakene.Slutta dermed å gi Dentinox, og sutringa ga seg der etter.
![]()