Twinkle*Star
Flørter med forumet
Er det noen som har fått tenner ennå? husker ikke hva som er vanlig, her begynner det å komme opp den første tanna. Gleder meg til å se henne smile med de første tennene, soo cute. 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Husker ikke hvor lang tid det tar, det varierer sikkert litt?Vet dere hvor lang tid fra det bryter ut til hele tanna er oppe? Ble deres små dårlige? Vi hadde noen dager med feber og skriking her.
Vet dere hvor lang tid fra det bryter ut til hele tanna er oppe? Ble deres små dårlige? Vi hadde noen dager med feber og skriking her.
akkurat samme her også! Den første tanna var plutselig bare der, mens nå har hun alle overnevnte symptomerMin første jente ble dårlig av og til, spesielt når hun fikk jeksler eller hvis det var flere tenner i bevegelse samtidig..da fikk hun litt feber, rennende nese, mindre matlyst og sov dårligere... mens andre ganger var det plutselig en ny tann der uten at vi hadde merket noe på hunhusker ikke hvor lang tid det tar før hele tanna er oppe, et par uker kansje?..
akkurat samme her også! Den første tanna var plutselig bare der, mens nå har hun alle overnevnte symptomer![]()
Går endel i Dentinox her også! I natt måtte hun få sove i mi seng, så vi overhodet skulle få noe søvn noen av ossJa rart de kan reagere så forskjellig fra tann til tann.. men har brukt en del Dentinox for å dempe smertene littLiana sov litt urolig inatt, men ikke så rart, hadde kommet et bitte lite hull på tannkjøttet nede ved siden av tanna hun akkurat har fått
hehe
Går endel i Dentinox her også! I natt måtte hun få sove i mi seng, så vi overhodet skulle få noe søvn noen av oss![]()
Nei, man ligger jo fastlåst i ei, som oftest ubehagelig, sovestilling og våkner med nakken låstja uff det kan være slitsomt.. også sover man ikke så tungt når man har denne lille i senga med seg.. har heldigvis aldri trengt å ha Liana i senga vårværre med storesøster
hehe en trøst er hvertfall at dette med tenner går over
hurra for det
![]()
Nei, man ligger jo fastlåst i ei, som oftest ubehagelig, sovestilling og våkner med nakken låst![]()
![]()
Har vært endel samsoving her, i starten sov hun godt i si egen seng men da hun ble 2 måneder var det noe som endra seg og siden da har hun sovet myyye i vår seng!![]()
ja, det er utvilsomt mammakos hun ofte vil ha, og når jeg er SÅ trøtt gir jeg etter og gjør alt for nattesøvnentror de er noen luringer jeghehe gjør det med vilje for å komme nær mamman sin
hihi.. Liana blir sinna når jeg bærer hun mot senga si om dagen.. men det er fordi hun ikke vil sove, enda så trøtt som hun er
![]()
ja, det er utvilsomt mammakos hun ofte vil ha, og når jeg er SÅ trøtt gir jeg etter og gjør alt for nattesøvnen
Bestemt lita frøken du har![]()