Er det noen som.....

Twinkle*Star

Flørter med forumet
Er det noen som har fått tenner ennå? husker ikke hva som er vanlig, her begynner det å komme opp den første tanna. Gleder meg til å se henne smile med de første tennene, soo cute. :love7

Ja, det er på vei en liten fortann nede hos Lillebror =) Den begynte å bryte igjennom rett før helgen :D

Her kom første tann for 2 uker siden, så nå har hun ei tann i nedermunnen :D Den er bare RÅSØT, spesielt når hun gliser stort med den ene tanna si :rolleyes:

Ja, emmeth har 2 tenner og 2 til på vei nå.

Liana fikk sin første tann i helgen, og en til som spretter ut når som helst :)

Vet dere hvor lang tid fra det bryter ut til hele tanna er oppe? Ble deres små dårlige? Vi hadde noen dager med feber og skriking her.

Her er det null tenner foreløpig.

Vet dere hvor lang tid fra det bryter ut til hele tanna er oppe? Ble deres små dårlige? Vi hadde noen dager med feber og skriking her.
Husker ikke hvor lang tid det tar, det varierer sikkert litt?
Ingen plager her.

Min første jente ble dårlig av og til, spesielt når hun fikk jeksler eller hvis det var flere tenner i bevegelse samtidig..da fikk hun litt feber, rennende nese, mindre matlyst og sov dårligere... mens andre ganger var det plutselig en ny tann der uten at vi hadde merket noe på hun ;) husker ikke hvor lang tid det tar før hele tanna er oppe, et par uker kansje?..

Min første jente ble dårlig av og til, spesielt når hun fikk jeksler eller hvis det var flere tenner i bevegelse samtidig..da fikk hun litt feber, rennende nese, mindre matlyst og sov dårligere... mens andre ganger var det plutselig en ny tann der uten at vi hadde merket noe på hun ;) husker ikke hvor lang tid det tar før hele tanna er oppe, et par uker kansje?..
akkurat samme her også! Den første tanna var plutselig bare der, mens nå har hun alle overnevnte symptomer ;)

Her så vi første antydning til tann den 8.april, og nå er den ca halvveis oppe :)

akkurat samme her også! Den første tanna var plutselig bare der, mens nå har hun alle overnevnte symptomer ;)

Ja rart de kan reagere så forskjellig fra tann til tann.. men har brukt en del Dentinox for å dempe smertene litt ;) Liana sov litt urolig inatt, men ikke så rart, hadde kommet et bitte lite hull på tannkjøttet nede ved siden av tanna hun akkurat har fått :) hehe

Ja rart de kan reagere så forskjellig fra tann til tann.. men har brukt en del Dentinox for å dempe smertene litt ;) Liana sov litt urolig inatt, men ikke så rart, hadde kommet et bitte lite hull på tannkjøttet nede ved siden av tanna hun akkurat har fått :) hehe
Går endel i Dentinox her også! I natt måtte hun få sove i mi seng, så vi overhodet skulle få noe søvn noen av oss ;)

Snuppa fikk to tenner i underkjeven når hun var 4 månd. Kaaanskje får hun ei tann i overkjeven nå, det var blod der når jeg skulle legge henne. Men jeg er usikker på om det er tanna, eller tannkosten som hun bet på sin skyld.

Går endel i Dentinox her også! I natt måtte hun få sove i mi seng, så vi overhodet skulle få noe søvn noen av oss ;)

ja uff det kan være slitsomt.. også sover man ikke så tungt når man har denne lille i senga med seg.. har heldigvis aldri trengt å ha Liana i senga vår ;) værre med storesøster :P hehe en trøst er hvertfall at dette med tenner går over :D hurra for det :P

ja uff det kan være slitsomt.. også sover man ikke så tungt når man har denne lille i senga med seg.. har heldigvis aldri trengt å ha Liana i senga vår ;) værre med storesøster :p hehe en trøst er hvertfall at dette med tenner går over :D hurra for det :p
Nei, man ligger jo fastlåst i ei, som oftest ubehagelig, sovestilling og våkner med nakken låst :P :eek: ;)
Har vært endel samsoving her, i starten sov hun godt i si egen seng men da hun ble 2 måneder var det noe som endra seg og siden da har hun sovet myyye i vår seng! o_O

Nei, man ligger jo fastlåst i ei, som oftest ubehagelig, sovestilling og våkner med nakken låst :p :eek: ;)
Har vært endel samsoving her, i starten sov hun godt i si egen seng men da hun ble 2 måneder var det noe som endra seg og siden da har hun sovet myyye i vår seng! o_O

tror de er noen luringer jeg :P hehe gjør det med vilje for å komme nær mamman sin :) hihi.. Liana blir sinna når jeg bærer hun mot senga si om dagen.. men det er fordi hun ikke vil sove, enda så trøtt som hun er :P

tror de er noen luringer jeg :p hehe gjør det med vilje for å komme nær mamman sin :) hihi.. Liana blir sinna når jeg bærer hun mot senga si om dagen.. men det er fordi hun ikke vil sove, enda så trøtt som hun er :p
ja, det er utvilsomt mammakos hun ofte vil ha, og når jeg er SÅ trøtt gir jeg etter og gjør alt for nattesøvnen :P

Bestemt lita frøken du har ;)

ja, det er utvilsomt mammakos hun ofte vil ha, og når jeg er SÅ trøtt gir jeg etter og gjør alt for nattesøvnen :p

Bestemt lita frøken du har ;)

gjorde det samme med hun første ;) alt for å kunne sove..hehe bestemt er hun ja..men mamma er av og til enda mer bestemt :P

Snuppa her fikk to tenner nede da hun var rett over fire måneder.Merket at hun sov litt urolig,men det var ikke så mye styr.
Nå har hun klumper i gummene både oppe og nede,så det ser ut som hjørnetennene er på vei.Hun har sovet veldig urolig i to-tre uker nå,så det begynner å bli litt slitsomt.Vi er inne hos henne fem-seks ganger hver natt...Bruker Dentinox hver kveld. Håper det går seg til snart :-)

Back
Topp