Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Lillemaje
sånn ca hvor stor morkaka er på dette tidspunktet?
Er 18+4 uker...
Mener å ha lest et sted at den har en diameter på ca 20cm ved fødsel, men hva med nå?[8|]
ORIGINAL: halt0
Jeg spurte i dag, og hu hadde ikke peiling...
Men den var på ca størrelse med en grapegrukt. (etter fødselen veier de den)
[:)]
ORIGINAL: Zita
Jeg mener jeg har lest at morkaken har nådd sin størrelse i diameter nå, men at den vil fortsette å vokse i tykkelse...
Når jeg var på ul forrige tirsdag (18+4) lå morkaken foran hele babyen... (har morkaken foran på magen)
Jeg mener jeg har lest at morkaken har nådd sin størrelse i diameter nå, men at den vil fortsette å vokse i tykkelse...
Når jeg var på ul forrige tirsdag (18+4) lå morkaken foran hele babyen... (har morkaken foran på magen)
Åh? Jeg mente nemlig å ha lest det motsatte jeg, at den har nådd tjukkelsen sin nå, men at den skal fortsette å vokse i diameter, hehe[8D]
Ser ut som jeg må fortsette å leve i uvitenhet til babyen gir fra seg noen skikkelige, solide spark[;)]
Åh? Jeg mente nemlig å ha lest det motsatte jeg, at den har nådd tjukkelsen sin nå, men at den skal fortsette å vokse i diameter, hehe[8D]
Ser ut som jeg må fortsette å leve i uvitenhet til babyen gir fra seg noen skikkelige, solide spark[;)]
heh[8D] Kan jo hende jeg husker feil[8D][:D] Skal ikke påstå noenting[:D]
ORIGINAL: piven
Min jm sa i dag at den er på str med en kaffeskål omtrent. Så derfor kjenner jeg bare spark på siden foreløpig. Har morkaken foran jeg også!
heh[8D] Kan jo hende jeg husker feil[8D][:D] Skal ikke påstå noenting[:D]
Fant dette på uke for uke her på babyverden, uke 20: "Morkaken er ferdig formet og vokser fra nå av bare i diameter, ikke i tykkelse."
Så da husket jeg nok feil[;)]
ORIGINAL: Snoefte
Jeg var på ul igår og da viste ho hvor morkaka ligger, og den dekka nesten hele magen hos meg [&:] Har foranliggende..