Er det noen som kan hjelpe meg her?

*Laila*

Forumet er livet
I februar fikk jeg satt inn egg(prøverør)og ble gravid.Men så mistet jeg i 22 uke[:(]Jeg har jo da gått på masse hormonpreparater for å produsere egg osv.....så jeg hadde regelmessig syklus før graviditeten pga det.Før jeg begynnte med det hadde jeg ikke regelmessig syklus fordi jeg har PCO.Det var liksom derfor jeg trengte hjelp til å bli gravid fordi jeg har det.Etter senaborten 27 juni så blødde jeg frem til 24 juli,og det er jo normalt hørte jeg jordmora fortalte meg etter aborten.Men det jeg egentlig lurer på er jo om jeg har sjans for å få en noen lunde regelmessig mens nå?ettersom jeg har gått på en del hormonpreparater før graviditeten.Jeg blødde jo ikke lenge i forhold til forrige gang jeg mista i 22 uke for da blødde jeg i 3 mnd etter senaborten,og da fikk jeg ingen hjelp.Også lurer jeg på en ting til...dere som har normal syklus..Etter fødselen deres... fikk dere normal mens med en gang mnd etter,eller gikk dere noen mnd før dere kom i gjenge liksom?Jeg er bare så spent hvordan det blir igjen for min del for jeg har alltid slitt med mensen,aldri hatt regelmessig,og når jeg blør er det så mye,og ofte i flere mnd i strekk.Håper det er noen som kan svare meg her...[;)]
 
hei Laila76

jeg tror mye hormontilskudd kan forstyrre menstrausjonen din...
etter at jeg fikk emilie kom mensen min en mnd etterpå. var så regelmessig de 2-3 mnd etter. (har bestandig hatt syklus 28 dager) plutselig var det litt hulter til bulter. en syklus på 33 dager endte jeg på.
 
Takk for svar!! har du brukt hormontilskudd?eller var det pga fødsel kanskje?
 
vet ikke helt hvordan det er men jeg fikk mensen etter 3 mnd,men det kan være anderleds når en ikkke ammer!!
det er mange jeg kjenner som ikke får regel messig mens før det har gått et årstid!
men leger vet vel mer hva som er normalt!
 
1 år?![&:]Det er jo lenge...Da får jeg sitte her å drømme om et lite nurk imens da...kan bli en lang drøm[;)]
 
Back
Topp