Er det noen som husker meg da?

Rustad90

Glad i forumet
Forsvant jo et par uker før termin.. Mon tro om noen husker meg, og om jeg fremdeles er velkommen her? : )

Velkommen tilbake.. Husker desverre ikke igjen nicket ditt,men er jo ganske mange her.
Hvordan går det med deg og den lille? :)

Går kjempebra! Fått ett lite prakteksemplar av en baby! Sover fra 7 på kvelden til 6 om mårran, griner bare når a er sulten eller trøtt, og smiler nesten hele tiden :angel13

Jaaa nyter det til det fulle!! Er jo så bortskjemt! Hun har jo sovet natten gjennom siden hun ble født!! :)

Velkommen tilbake :-) deilig at du får nattesøvnen din :) husker ikke nicket ditt jeg heller, men var ikke så aktiv her før nå i det siste :)

Jeg var ikke så aktiv jeg heller før.. Var mest på forumet på face, lagde stoooor ståhei og takket for meg :p men nå er jeg tilbake! :)

Jeg husker deg heller ikke, men kjempefint at du er tilbake:):p
Så deilig med en sovebebis:rolleyes::)
Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum

Jeg husker nicket ditt jeg =)
Koselig å se deg igjen :D

Husker ikke nicket, men velkommen tilbake! Hvorfor takka du for deg? :p Når var jenta di født? Hermine er 5 måneder og spiser 3-4 ganger hver natt, så du er veldig heldig ;)

Ja, husker deg:) Så heldig du er:D:D:D Nyt det, for det er virkelig deilig de sover så lenge;) Så herlig m ei lita solstråle:D:rolleyes: Emmeth og smiler dagen lang;)

Så hyggelig :) Emilie ble tatt me ks 19 sept så hun er 4mnd og 6 dager, store lille skatten min :) ja hun sover heeele natta, hender hu våkner i 3tia men da er der bare å dytte inn smokken igjen så sovner a :) er så stolt! Slenger inn et skrytebilde og jeg :rolleyes:

Vedlegg

• 1359105739261.jpg
    1359105739261.jpg
    59,2 KB · Visninger: 18
Så fin hun er!! :D

Eeh jo jeg takka for meg for endte opp i en skikkelig hormonkrangel med et par damer.. Ble så sinna, endte me å melde meg ut av alt som var og hylgrein resten av dagen :oops: haha

Eeh jo jeg takka for meg for endte opp i en skikkelig hormonkrangel med et par damer.. Ble så sinna, endte me å melde meg ut av alt som var og hylgrein resten av dagen :oops: haha

Uffda, så kjedelig :o

Ja det kan du si.. Var jo forsåvidt min feil som lar hormonene gå foran folkeskikk.. Også sletta jeg de sure kommentarene og da kom d et nytt innlegg der jeg ble tagga også var d plutselig mange hormondamer som rotta seg sammen og da fikk jeg nok.. Hadde mer enn nok me håpløs stesvigermor og en litt humpete periode me mannen! :p også glemte j hele bv en stund.. Helt til nå. Jg trenger forumdamer å rådføre meg litt meg jeg også! :)

Ja det kan du si.. Var jo forsåvidt min feil som lar hormonene gå foran folkeskikk.. Også sletta jeg de sure kommentarene og da kom d et nytt innlegg der jeg ble tagga også var d plutselig mange hormondamer som rotta seg sammen og da fikk jeg nok.. Hadde mer enn nok me håpløs stesvigermor og en litt humpete periode me mannen! :p også glemte j hele bv en stund.. Helt til nå. Jg trenger forumdamer å rådføre meg litt meg jeg også! :)

Veldig koselig at du kommer inn hit da! :D

Så hyggelig :) Emilie ble tatt me ks 19 sept så hun er 4mnd og 6 dager, store lille skatten min :) ja hun sover heeele natta, hender hu våkner i 3tia men da er der bare å dytte inn smokken igjen så sovner a :) er så stolt! Slenger inn et skrytebilde og jeg :rolleyes:
så søt! Ser ut som ei lita lura ;)

Uff da, ikke på face eller? For husker ikke noen krangel her?koselig du er tilbake iallfall;):D og for ei nydelig lita frøken du har:rolleyes::rolleyes::rolleyes:

Back
Topp