Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Eeh jo jeg takka for meg for endte opp i en skikkelig hormonkrangel med et par damer.. Ble så sinna, endte me å melde meg ut av alt som var og hylgrein resten av dagenhaha
Ja det kan du si.. Var jo forsåvidt min feil som lar hormonene gå foran folkeskikk.. Også sletta jeg de sure kommentarene og da kom d et nytt innlegg der jeg ble tagga også var d plutselig mange hormondamer som rotta seg sammen og da fikk jeg nok.. Hadde mer enn nok me håpløs stesvigermor og en litt humpete periode me mannen!også glemte j hele bv en stund.. Helt til nå. Jg trenger forumdamer å rådføre meg litt meg jeg også!
![]()
så søt! Ser ut som ei lita luraSå hyggeligEmilie ble tatt me ks 19 sept så hun er 4mnd og 6 dager, store lille skatten min
ja hun sover heeele natta, hender hu våkner i 3tia men da er der bare å dytte inn smokken igjen så sovner a
er så stolt! Slenger inn et skrytebilde og jeg
![]()
Eeh jo jeg takka for meg for endte opp i en skikkelig hormonkrangel med et par damer.. Ble så sinna, endte me å melde meg ut av alt som var og hylgrein resten av dagenhaha