Er det noen som har...

cruella24

Glad i forumet
 begynt å gi litt vann til babyene sine? vurderer å begynne no, for mitt lillegull ligger me puppen stort sett heile dagen så eg må finne på noe avlastning te puppen.....e det noen som veit når tid det begynner å avta at han ikke ligger te puppen heile tia?..  han er forresten 6 uka gammel idag.....tia går så utruli fort...

Den beste avlastningen er kanskje smokk? Bruker du det? Mikkel har brukt det siden vi kom hjem fra sykehuset pga enormt suttebehov. Det har ikke påvirket hans sugeevne på puppen [:)]

Takk for alle svar[:)] er så godt å ha dokker, det er så mye nytt for meg siden eg er førstegangs mamma

Her er det bare å spørre. Og selv om jeg er 2 gangs mamma, så er det mye jeg har glemt, og ikke vet. Så jeg leser alle spørsmål med stoooor interesse, og stiller noen selv.

vi bruker smokk, han har sinnsykt suttebehov, og siden vi begynte med smokken har puppene mine fått seg gode pauser..
Nå ammer jeg han ca hver 3-4 time...men om kvelden får han mat oftere, mer sulten da

På HS sa de at jg skulle koke opp litt vann innimellom og gi henne når varmen var på det værste....

Back
Topp